• polaryzacja prawy plus

Akumulator Varta 51814
12V 18Ah 100A Powersports

189,00 zł
Brutto
Wysyłka: 22zł przedpłata, 25zł pobranie
Paczkomat: 15zł
Napięcie: 12V
Pojemność: 18Ah
Prąd rozruchowy: 100A
Wymiary: 186mm x 82mm x 171mm
Polaryzacja: prawy + (ETN 0)
Gwarancja: 12 miesięcy
Ilość
Dostępny

  • Zadzwoń i zamów  tel. 609 289 100 Zadzwoń i zamów tel. 609 289 100
  • Zamówienia do godziny 12:00 wysyłamy tego samego dnia Zamówienia do godziny 12:00 wysyłamy tego samego dnia
  • Przesyłka kurierska od 22,00 zł (przedpłata)



Przesyłka kurierska od 22,00 zł (przedpłata)
  • Odbierając nowy akumulator w sklepie należy zdać stary lub uiścić opłatę depozytową wysokości 30zł. Odbierając nowy akumulator w sklepie należy zdać stary lub uiścić opłatę depozytową wysokości 30zł.

Varta 51814 - cechy akumulatora:


Seria Freshpack to konwencjonalne akumulatory kwasowo-ołowiowe do skuterów i motocykli. Duża moc rozruchowa i wytrzymałość na niesprzyjające warunki atmosferyczne umożliwiają rozruch silnika w każdych warunkach pogodowych. Mocna konstrukcja gwarantuje szczelność w pozycji stojącej. Akumulator 51814 przeznaczony jest do użytku w motocyklach poruszających się w standardowych warunkach drogowych. Wyposażony w odpowietrznik odprowadzający gazy powstałe w trakcie pracy akumulatora.

Akumulator Varta 51814 - informacje dodatkowe:


Akumulator Varta 51814 Freshpack
Konwencjonalny akumulator obsługowy, w którym występuje zjawisko odparowania wody. Wymaga posezonowej kontroli poziomu elektrolitu. Ubytki uzupełniamy wodą destylowaną.
Pamiętaj!
- Ładowanie akumulatora w pojeździe powinno wynosić przynajmniej 13,8V, mniejsze wartości skrócą jego żywotność.
- Poziom elektrolitu nie może być niższy niż wartość minimalna zaznaczona na akumulatorze. Ewentualne ubytki należy jak najszybciej uzupełnić.
- Akumulatory motocyklowe ładujemy prądem wynoszącym 10% pojemności np. dla pojemności 6Ah odpowiedni prąd ładowania to 0,6A. Szczegóły w zakładce "Ładowanie".
Symbol
51814
Marka
Varta
Napięcie
12V
Pojemność
18Ah
Prąd rozruchowy
100A
Długość
186mm
Szerokość
82mm
Wysokość
171mm
Odpowietrznik
Prawy
Polaryzacja
prawy + (ETN 0)
Końcówki biegunowe
Y10
Technologia
kwasowo-ołowiowa
Gwarancja
12 miesięcy
Waga
5,5kg
EAN
4016987140543

Elektrolit jest substancją żrącą, pamiętaj o zachowaniu zasad bezpieczeństwa. Używaj okularów i rękawic ochronnych.

krok 1
Przygotowanie akumulatora.
Zdemontować wszystkie zakrętki z pokrywy akumulatora i odłożyć na bok.
krok 2
Otwieranie otworu odgazowującego.
Przed przystąpieniem do napełniania akumulatora należy wyjąć czerwony korek znajdujący się z boku akumulatora.
krok 3
Otworzyć pojemnik z kwasem.
Ostrożnie odciąć lejek pojemnika z kwasem pozostawiając minimalny odcinek 10 mm. Uwaga: Nie wolno uciąć lejka zbyt blisko pojemnika, gdyż nie będzie można nałożyć rurki do napełniania.
krok 4
Mocowanie rurki do napełniania.
Czerwoną rurkę do napełniania zamocować stabilnie na szyjce pojemnika z kwasem.
krok 5
Napełnianie akumulatora kwasem.
Powoli napełnić akumulator kwasem, sprawdzając, czy wszystkie komory napełniają się równomiernie do poziomu oznaczonego ‘max’. W pojemniku z kwasem znajduje się dokładnie odmierzona ilość kwasu.
krok 5
Zakładanie nakrętek.
Po napełnieniu należy zamknąć akumulator za pomocą zakrętek zdjętych w punkcie 1. Nie należy zakładać ponownie zatyczki odpowietrzającej z boku akumulatora. Powinno się odczekać około 40 minut, w tym czasie akumulator uzyska parametry wymagane do rozruchu pojazdu. W przypadku większych pojemności (20Ah i więcej) minimalny czas może ulec wydłużeniu. Doładowanie akumulatora po kilku godzinach od momentu zalania elektrolitem przedłuży jego żywotność.
W okresie przestoju należy zadbać o odpowiednie przechowywanie baterii. Pozostawiony akumulator wyładowuje się wytwarzając siarczan ołowiu, powoduje to obniżenie parametrów technicznych. Aby temu zapobiec należy:
1. Naładować przechowywany akumulator.
2. Odłączyć ujemny zacisk akumulatora, jeżeli pozostawiamy go w pojeździe.
3. Przechowywać w suchym miejscu.
4. Sprawdzać co 2 miesiące stan naładowania. Jeśli napięcie spadnie poniżej 12,5V doładować odpowiednim prostownikiem lub ładowarką.
Pełne naładowanie zapewnia optymalne działanie akumulatora. Zalecany prąd ładowania wynosi 10% pojemności np. akumulator o pojemności 8Ah należy ładować prądem 0,8A. Należy zwrócić uwagę czy urządzenie, które wykorzystujemy zapewnia odpowiednie parametry ładowania. W przeciwnym wypadku żywotność akumulatora może zostać znacznie skrócona. Do ładowania akumulatorów motocyklowych rekomendowane są automatyczne ładowarki oraz prostowniki z mikroprocesorem posiadające opcje ładowania mniejszych akumulatorów. Ze względu na swoją niewielką pojemność akumulatory bardzo łatwo można przeładować stosując zwykły prostownik, doprowadzić to może do wysuszenia akumulatora.
Akumulator BPower GT19BL...

Akumulator BPower GT19BL 51913
12V 18Ah 275A Supreme

Dostępność: Dostępny
Napięcie:12V
Pojemność:19Ah
Prąd rozruchowy:275A
Wymiary: 182mm x 77mm x 168mm
Polaryzacja:prawy + (ETN 0)
Gwarancja:18 miesięcy
Cena 250,00 zł
Akumulator Unibat CP18-12 -...

Akumulator Unibat CP18-12
12V 20Ah 275A 51913

Dostępność: Dostępny
Napięcie:12V
Pojemność:20Ah
Prąd rozruchowy:275A
Wymiary: 181mm x 76mm x 167mm
Polaryzacja:prawy + (ETN 0)
Gwarancja:12 miesięcy
Cena 230,00 zł
Akumulator Exide Bike...

Akumulator Exide Bike GEL12-19
12V 19Ah 170A

Produkt Niedostępny
Napięcie:12V
Pojemność:19Ah
Prąd rozruchowy:170A
Wymiary: 185mm x 80mm x 170mm
Polaryzacja:prawy + (ETN 0)
Gwarancja:12 miesięcy
Cena 399,00 zł
Akumulator Unibat...

Akumulator Unibat 12N20AH-BS 51913
12V 20Ah 275A

Dostępność: Dostępny
Napięcie:12V
Pojemność:20Ah
Prąd rozruchowy:275A
Wymiary: 181mm x 76mm x 166mm
Polaryzacja:prawy + (ETN 0)
Gwarancja:12 miesięcy
Cena 220,00 zł