• polaryzacja lewy plus

Akumulator Unibat CTZ10S-BS
12V 8,6Ah 190A

130,00 zł
Brutto
Wysyłka 18zł
Napięcie: 12V
Pojemność: 8.6Ah
Prąd rozruchowy: 190A
Wymiary: 150mm x 87mm x 93mm
Polaryzacja: lewy + (ETN 1)
Gwarancja: 12 miesięcy
Ilość
Dostępny

  • Zadzwoń i zamów  tel. 609 289 100 Zadzwoń i zamów tel. 609 289 100
  • Zamówienia do godziny 11:00 wysyłamy tego samego dnia Zamówienia do godziny 11:00 wysyłamy tego samego dnia
  • Przesyłka kurierska od 18,00 zł (przedpłata)



Przesyłka kurierska od 18,00 zł (przedpłata)
  • Odbierając nowy akumulator w sklepie należy zdać stary lub uiścić opłatę depozytową wysokości 30zł. Odbierając nowy akumulator w sklepie należy zdać stary lub uiścić opłatę depozytową wysokości 30zł.

CTZ10S-BS: mocny i trwały akumulator motocyklowy



Akumulatory Unibat z serii AGM przeznaczone do motocykli wymagających mocnego akumulatora, który wytrzyma trudy ekstremalnej jazdy po bezdrożach. Konstrukcja akumulatora tego typu umożliwia montaż akumulatora w różnym położeniu bez obaw o wycieki. Odporność na wstrząsy i uderzenia wynika z zastosowanej technologii AGM (Absorbent Glass Mat). Po napełnieniu elektrolit wchłonięty zostaje w separatory z włókna szklanego, wzmacnia to całą konstrukcję, zwiększając wytrzymałość. Niska rezystancja wewnętrzna umożliwia dłuższy czas pracy akumulatora.


Akumulator Unibat CTZ10S-BS - informacje dodatkowe


Pojemnik z elektrolitem dla Unibat CTZ10S-BS
W pudełku z akumulatorem znajdziesz pojemnik z elektrolitem i śrubki do klem. Ilość elektrolitu dopasowana jest do pojemności akumulatora. Szczegóły dotyczące napełniania dostępne są w zakładce napełnianie akumulatora AGM.
CTZ10S-BS
Unibat CTZ10S-BS to akumulator bezobsługowy, dzięki wewnętrznej rekombinacji gazów nie wymaga on kontrolowania stanu elektrolitu w okresie eksploatacji. Po wstępnym zalaniu i zamknięciu akumulatora nie należy otwierać.
Pamiętaj!
- Ładowanie akumulatora w pojeździe powinno wynosić przynajmniej 13,8V, mniejsze wartości skrócą jego żywotność.
- Poziom elektrolitu nie może być niższy niż wartość minimalna zaznaczona na akumulatorze. Ewentualne ubytki należy jak najszybciej uzupełnić.
- akumulatory motocyklowe ładujemy prądem wynoszącym 10% pojemności np. dla pojemności 6Ah odpowiedni prąd ładowania to 0,6A. Szczegóły w zakładce "Ładowanie".
Symbol
CTZ710-BS, YTZ10S-BS
Marka
Unibat
Napięcie
12V
Pojemność
8.6Ah
Prąd rozruchowy
190A
Długość
150mm
Szerokość
87mm
Wysokość
93mm
Odpowietrznik
Brak
Polaryzacja
lewy + (ETN 1)
Końcówki biegunowe
Y11
Technologia
AGM
Gwarancja
12 miesięcy
Waga
3,2kg
W okresie przestoju należy zadbać o odpowiednie przechowywanie baterii. Pozostawiony akumulator wyładowuje się wytwarzając siarczan ołowiu, powoduje to obniżenie parametrów technicznych. Aby temu zapobiec należy:
1. Naładować przechowywany akumulator.
2. Odłączyć ujemny zacisk akumulatora, jeżeli pozostawiamy go w pojeździe.
3. Przechowywać w suchym miejscu.
4. Sprawdzać co 2 miesiące stan naładowania. Jeśli napięcie spadnie poniżej 12,5V doładować odpowiednim prostownikiem lub ładowarką.

Akumulatory AGM(Absorbent Glass Matt) zalewamy elektrolitem dostarczonym wraz z akumulatorem. Podczas napełniania elektrolit zostanie stopniowo wchłonięty w matę z włókna szklanego. Dzięki temu wzrasta odporność akumulatora na drgania i uderzenia. Akumulatory tego typu mogą pracować pod kątem bez obaw o wyciek elektrolitu.

Elektrolit jest substancją żrącą, pamiętaj o zachowaniu zasad bezpieczeństwa. Używaj okularów i rękawic ochronnych.

Przygotowanie akumulatora AGM

Jak napełnić akumulator AGM? Instrukcja


Przygotowanie akumulatora.
Umieścić akumulator na równym podłożu i zdjąć taśmę uszczelniającą.
Przygotowanie pojemnika z elektrolitem
Przygotowanie pojemnika z kwasem.
Wyjąć pojemnik z elektrolitem z plastikowej torebki. Zdjąć listwę z korkami, która potem będzie potrzebna. Nie zdejmować ani nie przekłuwać uszczelek pojemnika
Akumulator AGM wlewanie elektrolitu
Napełnianie akumulatora elektrolitem.
Umieścić opakowanie z kwasem pionowo nad akumulatorem, tak aby sześć uszczelnionych otworów znalazło się dokładnie nad sześcioma otworami wlewu w akumulatorze. Docisnąć mocno pojemnik w dół, aby przebić uszczelki. Elektrolit zacznie automatycznie wpływać do akumulatora. Uważać, aby opakowanie nie przechyliło się, gdyż może to uniemożliwić wypłynięcie kwasu.
Sprawdzanie przepływu elektrolit
Sprawdzanie przepływu elektrolitu.
Upewnić się, że ze wszystkich sześciu otworów wydobywają się pęcherzyki powietrza. Jeśli tak się nie dzieje, delikatnie postukać w opakowanie z kwasem. Pozostawić pojemnik w tej pozycji aż do pełnego opróżnienia. Uwaga: pod żadnym pozorem nie wolno zdejmować pojemnika podczas przelewania elektrolitu.
Zdejmowanie pojemnika po napełnieniu akumulatora
Zdejmowanie pojemnika.
Upewnić się, że cała zawartość pojemnika została przelana do akumulatora. Jeśli w pojemniku pozostają resztki kwasu, lekko postukać. Następnie ostrożnie zdjąć pojemnik z akumulatora.
Zamykanie akumulatora AGM
Zamykanie akumulatora.
Po zalaniu odczekać co najmniej 40 minut po czym zamknąć akumulator listwą. Wcisnąć w otwory, tak aby znajdowała się na tej samej wysokości co górna część akumulatora. Następnie docisnąć ją obiema rękami. Napełnianie akumulatora AGM jest zakończone. Nie wolno zdejmować listwy zamykającej, a dalsze dolewanie wody lub elektrolitu jest zbędne. W przypadku większych pojemności (16Ah i więcej) minimalny czas, po którym akumulator uzyska swoje parametry może być dłuższy. Doładowanie akumulatora po kilku godzinach od momentu zalania elektrolitem wydłuży jego żywotność.
Pełne naładowanie zapewnia optymalne działanie akumulatora. Zalecany prąd ładowania wynosi 10% pojemności np. akumulator o pojemności 8Ah należy ładować prądem 0,8A. Należy zwrócić uwagę czy urządzenie, które wykorzystujemy zapewnia odpowiednie parametry ładowania. W przeciwnym wypadku żywotność akumulatora może zostać znacznie skrócona. Do ładowania akumulatorów motocyklowych rekomendowane są automatyczne ładowarki oraz prostowniki z mikroprocesorem posiadające opcje ładowania mniejszych akumulatorów. Ze względu na swoją niewielką pojemność akumulatory bardzo łatwo można przeładować stosując zwykły prostownik, doprowadzić to może do wysuszenia akumulatora.
Aprilia BMW Honda Kawasaki KTM MV Agusta Yamaha
Aprilia
PojemośćModelRok produkcji
550 SXV 550 USA
1000 RSV4 R, Factory 09-15
1000 Tuono V4R 11-13
BMW
PojemośćModelRok produkcji
1000 HP4 (w/ alarm system) 13-14
1000 S1000R 14-16
1000 S1000RR 09-13
1000 S1000RR DWA 14-16
1000 S1000XR DWA 16
Honda
PojemośćModelRok produkcji
400 VT400S 10-
400 Shadow Custom 400 08-
400 Shadow Classic 400 08-
400 NV400 Steed 01-
400 SNV400 DC Shadow Skasher 01
400 CBR400R 13-
400 CB400SF/SB 10-
400 CB400D/SD
400 CB400 Super Four 01-
400 CB400 Super Bold’or 05-
400 400X 13-
400 CB500 04-
500 CBR500R 13-17
500 CB500X, F 13-17
600 VT600C, CD Shadow Deluxe 04-07
600 CBR600F4i, 600RR 01-17
500 CB500 04-
919 CB900F (919) 02-06
929 CBR929RR, RE 00-01
954 CBR954RR 02-03
1000 CBR1000RR 04-07
08-17 CBR1000RA (ABS) 00-01
1000 CBF1000F 09-10
1000 CB1000R 09-16
Kawasaki
PojemośćModelRok produkcji
650 Vulcan S ABS, CAFE, SE 15-17
1000 Ninja H2, H2R 15-17
1000 ZX10R, ABS 11-17
KTM
PojemośćModelRok produkcji
625 SMC, SXC 03-09
640 Duke II, LC4, Adventure 03-08
690 Enduro R 09-13
690 Supermoto, SM R 09-13
690 Duke 09-12
MV Agusta
PojemośćModelRok produkcji
675 F3, Brutale -16
750 F4, Brutale 00-08
800 Brutale -16
910 Brutale 06-09
1000 Brutale 1078RR, 1090 09-16
1000 F4 05-16
Yamaha
PojemośćModelRok produkcji
600 YZF-R6 (Excl. R6S) 06-17
700 FZ-07 15-17
800 FZ8 11-13
850 XSR900 16-17
850 FZ-09 14-17
900 XSR900 16-17
1000 YZF-R1, M 04-15
Akumulator BPower GTZ10S -...

Akumulator BPower GTZ10S
12V 8,6Ah 190A Supreme

Dostępność: Dostępny
Napięcie:12V
Pojemność:8.6Ah
Prąd rozruchowy:190A
Wymiary: 150mm x 87mm x 93mm
Polaryzacja:lewy + (ETN 1)
Gwarancja:18 miesięcy
Cena 160,00 zł
Akumulator Varta TTZ10S-BS...

Akumulator Varta TTZ10S-BS
12V 8Ah 150A Powersports

Dostępność: Dostępny
Napięcie:12V
Pojemność:8Ah
Prąd rozruchowy:150A
Wymiary: 150mm x 87mm x 93mm
Polaryzacja:lewy + (ETN 1)
Gwarancja:12 miesięcy
Cena 180,00 zł