• Nowy
  • polaryzacja lewy plus

Akumulator Exide Bike ETZ10-BS
12V 8,6Ah 145A

165,00 zł
Brutto
Wysyłka: 22zł przedpłata, 25zł pobranie
Napięcie: 12V
Pojemność: 8.6Ah
Prąd rozruchowy: 145A
Wymiary: 150mm x 87mm x 105mm
Polaryzacja: lewy + (ETN 1)
Gwarancja: 12 miesięcy
Ilość
Dostępny

  • Zadzwoń i zamów  tel. 609 289 100 Zadzwoń i zamów tel. 609 289 100
  • Zamówienia do godziny 12:00 wysyłamy tego samego dnia Zamówienia do godziny 12:00 wysyłamy tego samego dnia
  • Przesyłka kurierska od 22,00 zł (przedpłata)



Przesyłka kurierska od 22,00 zł (przedpłata)
  • Odbierając nowy akumulator w sklepie należy zdać stary lub uiścić opłatę depozytową wysokości 30zł. Odbierając nowy akumulator w sklepie należy zdać stary lub uiścić opłatę depozytową wysokości 30zł.

Akumulatory Exide ETZ10-BS - cechy akumulatora:


Akumulator Exide Bike zapewnia moc potrzebną do rozruchu pojazdów z bogatym wyposażeniem. Zastosowana technologia AGM znacznie wydłuża cykl życia akumulatora. Maty szklane umiejscowione pomiędzy płytami, wewnątrz akumulatora, nasączone są elektrolitem, zapewniając odporność na wibracje i uderzenia. Akumulator Exide Bike idealnie nadaje się do pojazdów terenowych. Dodatkowo technologia AGM umożliwia montaż nie tylko w pozycji stojącej.



Akumulatory Exide ETZ10-BS - dodatkowe informacje:

akumulator ETZ10-BS z elektrolitem w zestawie
W pudełku z akumulatorem znajdziesz pojemnik z elektrolitem i śrubki do klem. Ilość elektrolitu dopasowana jest do pojemności akumulatora. Szczegóły dotyczące napełniania dostępne są w zakładce "Napełnianie akumulatora".
akumulator bezobsługowy ETZ10-BS AGM
ETZ10-BS to akumulator bezobsługowy, dzięki wewnętrznej rekombinacji gazów nie wymaga on kontrolowania stanu elektrolitu w okresie eksploatacji. Po wstępnym zalaniu i zamknięciu akumulatora nie należy otwierać.
Pamiętaj!
- Ładowanie akumulatora w pojeździe powinno wynosić przynajmniej 13,8V, mniejsze wartości skrócą jego żywotność.
- Akumulatory motocyklowe ładujemy prądem wynoszącym 10% pojemności np. dla pojemności 6Ah odpowiedni prąd ładowania to 0,6A. Szczegóły w zakładce "Ładowanie".
Symbol
ETZ10-BS, YTZ10-BS, TTZ10S-BS
Marka
Exide
Napięcie
12V
Pojemność
8.6Ah
Prąd rozruchowy
145A
Długość
150mm
Szerokość
87mm
Wysokość
105mm
Odpowietrznik
Brak
Polaryzacja
lewy + (ETN 1)
Końcówki biegunowe
Y4
Technologia
AGM
Gwarancja
12 miesięcy
Waga
3,4kg
EAN
3661024033824

Akumulatory AGM (Absorbent Glass Matt) zalewamy elektrolitem dostarczonym wraz z akumulatorem. Podczas napełniania elektrolit zostanie powoli zaabsorbowany w mikroporowatą matę z włókna szklanego. Zapewnia to odporność akumulatora na wibrację i uderzenia. Akumulatory tego typu mogą pracować pod kątem bez obaw o wyciek elektrolitu.

napełnianie krok 1
Przygotowanie akumulatora.
Usuń czerwoną taśmę ochronną z akumulatora. Zdejmij wieko z opakowania z elektrolitem (nie wyrzucaj go, nie dziuraw i nie odrywaj zamknięcia).
napełnianie krok 2
Dopasowanie.
Dopasuj opakowanie z elektrolitem do otworów komór akumulatora.
napełnianie krok 3
Napełnianie akumulatora.
Dopasuj opakowanie z elektrolitem do otworów komór akumulatora. Przyciśnij delikatnie opakowanie z elektrolitem aż zamknięcie ulegnie samoistnemu przekłuciu. Elektrolit zacznie wypełniać komory akumulatora (na tym etapie dostrzeżesz pęcherzyki powietrza). Poczekaj aż elektrolit całkowicie napełni komory, a następnie odstaw akumulator na co najmniej 30 minut. W przypadku większych pojemności (16Ah i więcej) minimalny czas, po którym akumulator uzyska swoje parametry może być dłuższy.
napełnianie krok 4
Usuwanie pojemnika.
Delikatnie potrząśnij pojemnikiem z elektrolitem, aby upewnić się, że jest całkowicie opróżniony. Uważnie zdejmij opakowanie po elektrolicie i pozbądź się go z zachowaniem zasad bezpieczeństwa. Wytrzyj jakiekolwiek pozostałości elektrolitu z powierzchni akumulatora.
napełnianie krok 5
Zamykanie akumulatora.
Zamknij otwory komór akumulatora za pomocą pokrywy usuniętej z pojemnika z elektrolitem. Doładowanie akumulatora po kilku godzinach od momentu zalania elektrolitem wydłuży jego żywotność.
W okresie przestoju należy zadbać o odpowiednie przechowywanie baterii. Pozostawiony akumulator wyładowuje się wytwarzając siarczan ołowiu, powoduje to obniżenie parametrów technicznych. Aby temu zapobiec należy:
1. Naładować przechowywany akumulator.
2. Odłączyć ujemny zacisk akumulatora, jeżeli pozostawiamy go w pojeździe.
3. Przechowywać w suchym miejscu.
4. Sprawdzać co 2 miesiące stan naładowania. Jeśli napięcie spadnie poniżej 12,5V doładować odpowiednim prostownikiem lub ładowarką.
Pełne naładowanie zapewnia optymalne działanie akumulatora. Zalecany prąd ładowania wynosi 10% pojemności np. akumulator o pojemności 8Ah należy ładować prądem 0,8A. Należy zwrócić uwagę czy urządzenie, które wykorzystujemy zapewnia odpowiednie parametry ładowania. W przeciwnym wypadku żywotność akumulatora może zostać znacznie skrócona. Do ładowania akumulatorów motocyklowych rekomendowane są automatyczne ładowarki oraz prostowniki z mikroprocesorem posiadające opcje ładowania mniejszych akumulatorów. Ze względu na swoją niewielką pojemność akumulatory bardzo łatwo można przeładować stosując zwykły prostownik, doprowadzić to może do wysuszenia akumulatora.
Aprilia BMW Honda Kawasaki KTM MV Agusta Yamaha
Aprilia
PojemośćModelRok produkcji
550 SXV 550 USA
1000 RSV4 R, Factory 09-15
1000 Tuono V4R 11-13
BMW
PojemośćModelRok produkcji
1000 HP4 (w/ alarm system) 13-14
1000 S1000R 14-16
1000 S1000RR 09-13
1000 S1000RR DWA 14-16
1000 S1000XR DWA 16
Honda
PojemośćModelRok produkcji
400 VT400S 10-
400 Shadow Custom 400 08-
400 Shadow Classic 400 08-
400 NV400 Steed 01-
400 SNV400 DC Shadow Skasher 01
400 CBR400R 13-
400 CB400SF/SB 10-
400 CB400D/SD
400 CB400 Super Four 01-
400 CB400 Super Bold’or 05-
400 400X 13-
400 CB500 04-
500 CBR500R 13-17
500 CB500X, F 13-17
600 VT600C, CD Shadow Deluxe 04-07
600 CBR600F4i, 600RR 01-17
500 CB500 04-
919 CB900F (919) 02-06
929 CBR929RR, RE 00-01
954 CBR954RR 02-03
1000 CBR1000RR 04-07
08-17 CBR1000RA (ABS) 00-01
1000 CBF1000F 09-10
1000 CB1000R 09-16
Kawasaki
PojemośćModelRok produkcji
650 Vulcan S ABS, CAFE, SE 15-17
1000 Ninja H2, H2R 15-17
1000 ZX10R, ABS 11-17
KTM
PojemośćModelRok produkcji
625 SMC, SXC 03-09
640 Duke II, LC4, Adventure 03-08
690 Enduro R 09-13
690 Supermoto, SM R 09-13
690 Duke 09-12
MV Agusta
PojemośćModelRok produkcji
675 F3, Brutale -16
750 F4, Brutale 00-08
800 Brutale -16
910 Brutale 06-09
1000 Brutale 1078RR, 1090 09-16
1000 F4 05-16
Yamaha
PojemośćModelRok produkcji
600 YZF-R6 (Excl. R6S) 06-17
700 FZ-07 15-17
800 FZ8 11-13
850 XSR900 16-17
850 FZ-09 14-17
900 XSR900 16-17
1000 YZF-R1, M 04-15
Akumulator BPower GTZ14S...

Akumulator BPower GTZ14S YTZ14S-BS
12V 11,2Ah 230A Supreme

Dostępność: Dostępny
Napięcie:12V
Pojemność:11,2Ah
Prąd rozruchowy:230A
Wymiary: 150mm x 87mm x 110mm
Polaryzacja:lewy + (ETN 1)
Gwarancja:18 miesięcy
Cena 190,00 zł
Akumulator Varta TTZ14S-BS...

Akumulator Varta TTZ14S-BS
12V 11Ah 230A Powersports

Dostępność: Dostępny
Napięcie:12V
Pojemność:11Ah
Prąd rozruchowy:230A
Wymiary: 150mm x 87mm x 110mm
Polaryzacja:lewy + (ETN 1)
Gwarancja:12 miesięcy
Cena 220,00 zł