Akumulator Unibat CTZ10S-BS - 12V 8,6Ah 190A
  • Akumulator Unibat CTZ10S-BS - 12V 8,6Ah 190A
  • polaryzacja lewy plus

Akumulator Unibat CTZ10S-BS
12V 8,6Ah 190A YTZ10S

145,00 zł
Brutto
Cena obowiązuje wyłącznie w sklepie internetowym
Wysyłka: 35zł przedpłata, 35zł pobranie
Paczkomat: 19zł
Napięcie: 12V
Pojemność: 8.6Ah
Prąd rozruchowy: 190A
Wymiary: 150mm x 87mm x 93mm
Polaryzacja: lewy + (ETN 1)
Ilość
Dostępny

  • Zadzwoń i zamów  tel. 609 289 100 Zadzwoń i zamów tel. 609 289 100
  • Zamówienia do godziny 11:00 wysyłamy tego samego dnia Zamówienia do godziny 11:00 wysyłamy tego samego dnia
  • Przesyłka kurierska od 35,00 zł, paczkomat od 19zł



Przesyłka kurierska od 35,00 zł, paczkomat od 19zł
  • Odbierając nowy akumulator w sklepie należy zdać stary lub uiścić opłatę depozytową wysokości 30zł. Odbierając nowy akumulator w sklepie należy zdać stary lub uiścić opłatę depozytową wysokości 30zł.

Unibat CTZ10S-BS - cechy akumulatora:


Akumulatory Unibat z serii AGM przeznaczone do motocykli wymagających mocnego akumulatora, który wytrzyma trudy ekstremalnej jazdy po bezdrożach. Odporność na wstrząsy i uderzenia wynika z zastosowanej technologii AGM (Absorbent Glass Mat). Po napełnieniu elektrolit wchłonięty zostaje w separatory z włókna szklanego, wzmacnia to całą konstrukcję, zwiększając wytrzymałość. Niska rezystancja wewnętrzna umożliwia dłuższy czas pracy akumulatora. Akumulatory AGM mogą pracować pod kątem 45°.

Akumulator Unibat CTZ10S-BS - informacje dodatkowe:



Unibat AGM CTZ10S-BS
Między płytami akumulatora umieszczono separatory z włókna szklanego, które wchłaniają elektrolit. Dzięki temu kwas nie przemieszcza się w akumulatorze podczas jazdy po nierównościach. Wzmacnia to konstrukcję, zwiększając wytrzymałość na wstrząsy i uderzenia.
akumulator bezobsługowy CTZ10S-BS
CTZ10S-BS to akumulator bezobsługowy, dzięki wewnętrznej rekombinacji gazów nie wymaga on kontrolowania stanu elektrolitu w okresie eksploatacji. Po wstępnym zalaniu i zamknięciu akumulatora nie należy otwierać.

Pamiętaj!

- Ładowanie akumulatora w pojeździe powinno wynosić przynajmniej 13,8V, mniejsze wartości skrócą jego żywotność.

- Akumulatory motocyklowe ładujemy prądem wynoszącym 10% pojemności np. dla pojemności 6Ah odpowiedni prąd ładowania to 0,6A. Szczegóły w zakładce "Ładowanie".

Symbol
CTZ10S-BS, YTZ10S-BS
Marka
Unibat
Napięcie
12V
Pojemność
8.6Ah
Prąd rozruchowy
190A
Długość
150mm
Szerokość
87mm
Wysokość
93mm
Odpowietrznik
Brak
Polaryzacja
lewy + (ETN 1)
Końcówki biegunowe
Y11
Technologia
AGM
Gwarancja
12 miesięcy
Waga
3,2kg
EAN
8058045040606
W okresie przestoju należy zadbać o odpowiednie przechowywanie baterii. Pozostawiony akumulator wyładowuje się wytwarzając siarczan ołowiu, powoduje to obniżenie parametrów technicznych. Aby temu zapobiec należy:
1. Naładować przechowywany akumulator.
2. Odłączyć ujemny zacisk akumulatora, jeżeli pozostawiamy go w pojeździe.
3. Przechowywać w suchym miejscu.
4. Sprawdzać co 2 miesiące stan naładowania. Jeśli napięcie spadnie poniżej 12,5V doładować odpowiednim prostownikiem lub ładowarką.
Pełne naładowanie zapewnia optymalne działanie akumulatora. Zalecany prąd ładowania wynosi 10% pojemności np. akumulator o pojemności 8Ah należy ładować prądem 0,8A. Należy zwrócić uwagę czy urządzenie, które wykorzystujemy zapewnia odpowiednie parametry ładowania. W przeciwnym wypadku żywotność akumulatora może zostać znacznie skrócona. Do ładowania akumulatorów motocyklowych rekomendowane są automatyczne ładowarki oraz prostowniki z mikroprocesorem posiadające opcje ładowania mniejszych akumulatorów. Ze względu na swoją niewielką pojemność akumulatory bardzo łatwo można przeładować stosując zwykły prostownik, doprowadzić to może do wysuszenia akumulatora.

Akumulatory AGM(Absorbent Glass Matt) zalewamy elektrolitem dostarczonym wraz z akumulatorem. Podczas napełniania elektrolit zostanie stopniowo wchłonięty w matę z włókna szklanego. Dzięki temu wzrasta odporność akumulatora na drgania i uderzenia. Akumulatory tego typu mogą pracować pod kątem bez obaw o wyciek elektrolitu.

Elektrolit jest substancją żrącą, pamiętaj o zachowaniu zasad bezpieczeństwa. Używaj okularów i rękawic ochronnych.

Przygotowanie akumulatora AGM

Jak napełnić akumulator AGM? Instrukcja


Przygotowanie akumulatora.
Umieść akumulator na równej powierzchni i zdejmij naklejoną taśmę uszczelniającą.
Przygotowanie pojemnika z elektrolitem
Przygotowanie pojemnika z kwasem.
Wyjmij pojemnik z elektrolitem z plastikowej torebki. Zdejmij plastikową listwę z korkami, która będzie potrzebna do zamknięcia akumulatora. Nie należy zdejmować ani nie przekłuwać uszczelek pojemnika
Akumulator AGM wlewanie elektrolitu
Napełnianie akumulatora elektrolitem.
Umieść opakowanie z kwasem pionowo nad akumulatorem, tak aby sześć uszczelnionych otworów znalazło się dokładnie nad sześcioma otworami wlewu w akumulatorze. Dociśnij mocno pojemnik w dół do akumulatora, aby przebić uszczelki. Elektrolit zacznie automatycznie wpływać do cel akumulatora. Uważaj, aby opakowanie nie przechyliło się, gdyż może to uniemożliwić wypłynięcie kwasu.
Sprawdzanie przepływu elektrolit
Sprawdzanie przepływu elektrolitu.
Upewnij się, że ze wszystkich sześciu otworów wydobywają się pęcherzyki powietrza. Jeśli tak się nie dzieje, delikatnie postukać lub nacisnąć opakowanie z kwasem. Pozostawić pojemnik w tej pozycji aż do całkowitego opróżnienia. Uwaga: pod żadnym pozorem nie wolno zdejmować ani przebijać pojemnika podczas przelewania elektrolitu.
Zdejmowanie pojemnika po napełnieniu akumulatora
Zdejmowanie pojemnika.
Upewnij się, że cały elektrolit z pojemnika został przelany do akumulatora. Jeśli w zbiorniku pozostają resztki kwasu, lekko postukaj lub naciśnij pojemnik. Następnie ostrożnie zdejmij go z akumulatora.
Zamykanie akumulatora AGM
Zamykanie akumulatora.
Po zalaniu odczekać co najmniej 40 minut po czym zamknąć akumulator plastikową listwą. Wcisnąć w otwory, tak aby listwa nie wystawała, powinna znajdować się na tej samej wysokości co wieko akumulatora. Napełnianie akumulatora AGM jest zakończone. Po zamontowaniu nie wolno zdejmować listwy zamykającej. Nie ma potrzeby dolewać wody lub elektrolitu w przyszłości. W przypadku większych pojemności (16Ah i więcej) minimalny czas, po którym akumulator uzyska swoje parametry może być dłuższy. W takim wypadku zalecamy odczekać co najmniej 60 minut przed zamknięciem listwą. Doładowanie akumulatora po kilku godzinach od momentu zalania elektrolitem wydłuży jego żywotność. Akumulator AGM ładuj urządzeniami odpowiednimi do tego typu akumulatorów. Zwykły prostownik może wysuszyć akumulator doprowadzając do uszkodzenia płyt.

Aprilia BMW Honda Kawasaki KTM MV Agusta Yamaha

Aprilia
PojemośćModelRok produkcji
550 SXV 550 USA
1000 RSV4 R, Factory 09-15
1000 Tuono V4R 11-13
BMW
PojemośćModelRok produkcji
1000 HP4 (w/ alarm system) 13-14
1000 S1000R 14-16
1000 S1000RR 09-13
1000 S1000RR DWA 14-16
1000 S1000XR DWA 16
Honda
PojemośćModelRok produkcji
400 VT400S 10-
400 Shadow Custom 400 08-
400 Shadow Classic 400 08-
400 NV400 Steed 01-
400 SNV400 DC Shadow Skasher 01
400 CBR400R 13-
400 CB400SF/SB 10-
400 CB400D/SD
400 CB400 Super Four 01-
400 CB400 Super Bold’or 05-
400 400X 13-
400 CB500 04-
500 CBR500R 13-17
500 CB500X, F 13-17
600 VT600C, CD Shadow Deluxe 04-07
600 CBR600F4i, 600RR 01-17
500 CB500 04-
919 CB900F (919) 02-06
929 CBR929RR, RE 00-01
954 CBR954RR 02-03
1000 CBR1000RR 04-07
08-17 CBR1000RA (ABS) 00-01
1000 CBF1000F 09-10
1000 CB1000R 09-16
Kawasaki
PojemośćModelRok produkcji
650 Vulcan S ABS, CAFE, SE 15-17
1000 Ninja H2, H2R 15-17
1000 ZX10R, ABS 11-17
KTM
PojemośćModelRok produkcji
625 SMC, SXC 03-09
640 Duke II, LC4, Adventure 03-08
690 Enduro R 09-13
690 Supermoto, SM R 09-13
690 Duke 09-12
MV Agusta
PojemośćModelRok produkcji
675 F3, Brutale -16
750 F4, Brutale 00-08
800 Brutale -16
910 Brutale 06-09
1000 Brutale 1078RR, 1090 09-16
1000 F4 05-16
Yamaha
PojemośćModelRok produkcji
600 YZF-R6 (Excl. R6S) 06-17
700 FZ-07 15-17
800 FZ8 11-13
850 XSR900 16-17
850 FZ-09 14-17
900 XSR900 16-17
1000 YZF-R1, M 04-15
Akumulator BPower GTZ10S -...

Akumulator BPower GTZ10S
12V 8,6Ah 190A Supreme YTZ10S

Produkt Niedostępny
Napięcie:12V
Pojemność:8.6Ah
Prąd rozruchowy:190A
Wymiary: 150mm x 87mm x 93mm
Polaryzacja:lewy + (ETN 1)
Gwarancja:18 miesięcy
Cena 130,00 zł
Akumulator Exide Bike ETZ10-BS - 12V 8,6Ah 145A

Akumulator Exide Bike ETZ10-BS
12V 8,6Ah 145A

Produkt Niedostępny
Napięcie:12V
Pojemność:8.6Ah
Prąd rozruchowy:145A
Wymiary: 150mm x 87mm x 105mm
Polaryzacja:lewy + (ETN 1)
Gwarancja:12 miesięcy
Cena 165,00 zł
Akumulator Unibat CTZ10S-FA - 12V 8,6Ah 190A TTZ10S

Akumulator Unibat CTZ10S-FA
12V 8,6Ah 190A YTZ10S

Dostępność: Dostępny
Napięcie:12V
Pojemność:8.6Ah
Prąd rozruchowy:190A
Wymiary: 150mm x 87mm x 93mm
Polaryzacja:lewy + (ETN 1)
Gwarancja:12 miesięcy
Cena 145,00 zł