- Szukaj wg parametrów
- Szukaj wg pojazdu BETA
Akumulator Unibat CTZ7S-BS
12V 6Ah 130A YTZ7
110,00 zł
Brutto
Cena obowiązuje wyłącznie w sklepie internetowym
Wysyłka: 35zł przedpłata, 35zł pobranie
Paczkomat: 19zł
Napięcie: 12V
Pojemność: 6Ah
Prąd rozruchowy: 130A
Wymiary: 113mm x 70mm x 105mm
Polaryzacja: prawy + (ETN 0)
Pojemność: 6Ah
Prąd rozruchowy: 130A
Wymiary: 113mm x 70mm x 105mm
Polaryzacja: prawy + (ETN 0)
-
Zadzwoń i zamów tel. 609 289 100
-
Zamówienia do godziny 11:00 wysyłamy tego samego dnia
-
Przesyłka kurierska od 35,00 zł, paczkomat od 19zł
-
Odbierając nowy akumulator w sklepie należy zdać stary lub uiścić opłatę depozytową wysokości 30zł.
Unibat CTZ7S-BS - cechy akumulatora:
Akumulatory Unibat z serii AGM przeznaczone do motocykli wymagających mocnego akumulatora, który wytrzyma trudy ekstremalnej jazdy po bezdrożach. Odporność na wstrząsy i uderzenia wynika z zastosowanej technologii AGM (Absorbent Glass Mat). Po napełnieniu elektrolit wchłonięty zostaje w separatory z włókna szklanego, wzmacnia to całą konstrukcję, zwiększając wytrzymałość. Niska rezystancja wewnętrzna umożliwia dłuższy czas pracy akumulatora. Akumulatory AGM mogą pracować pod kątem 45°.
Akumulator Unibat CTZ7S-BS - informacje dodatkowe:
Między płytami akumulatora umieszczono separatory z włókna szklanego, które wchłaniają elektrolit. Dzięki temu kwas nie przemieszcza się w akumulatorze podczas jazdy po nierównościach. Wzmacnia to konstrukcję, zwiększając wytrzymałość na wstrząsy i uderzenia.
CTZ7S-BS to akumulator bezobsługowy, dzięki wewnętrznej rekombinacji gazów nie wymaga on kontrolowania stanu elektrolitu w okresie eksploatacji. Po wstępnym zalaniu i zamknięciu akumulatora nie należy otwierać.
Pamiętaj!
- Ładowanie akumulatora w pojeździe powinno wynosić przynajmniej 13,8V, mniejsze wartości skrócą jego żywotność.
- Akumulatory motocyklowe ładujemy prądem wynoszącym 10% pojemności np. dla pojemności 6Ah odpowiedni prąd ładowania to 0,6A. Szczegóły w zakładce "Ładowanie".
- Symbol
- CTZ7S-BS, YTZ7S-BS
- Marka
- Unibat
- Napięcie
- 12V
- Pojemność
- 6Ah
- Prąd rozruchowy
- 130A
- Długość
- 113mm
- Szerokość
- 70mm
- Wysokość
- 105mm
- Odpowietrznik
- Brak
- Polaryzacja
- prawy + (ETN 0)
- Końcówki biegunowe
- Y5
- Technologia
- AGM
- Gwarancja
- 12 miesięcy
- Waga
- 2,1kg
- EAN
- 8058045040664
W okresie przestoju należy zadbać o odpowiednie przechowywanie baterii. Pozostawiony akumulator wyładowuje się wytwarzając siarczan ołowiu, powoduje to obniżenie parametrów technicznych. Aby temu zapobiec należy:
1. Naładować przechowywany akumulator.
2. Odłączyć ujemny zacisk akumulatora, jeżeli pozostawiamy go w pojeździe.
3. Przechowywać w suchym miejscu.
4. Sprawdzać co 2 miesiące stan naładowania. Jeśli napięcie spadnie poniżej 12,5V doładować odpowiednim prostownikiem lub ładowarką.
1. Naładować przechowywany akumulator.
2. Odłączyć ujemny zacisk akumulatora, jeżeli pozostawiamy go w pojeździe.
3. Przechowywać w suchym miejscu.
4. Sprawdzać co 2 miesiące stan naładowania. Jeśli napięcie spadnie poniżej 12,5V doładować odpowiednim prostownikiem lub ładowarką.
Pełne naładowanie zapewnia optymalne działanie akumulatora. Zalecany prąd ładowania wynosi 10% pojemności np. akumulator o pojemności 8Ah należy ładować prądem 0,8A. Należy zwrócić uwagę czy urządzenie, które wykorzystujemy zapewnia odpowiednie parametry ładowania. W przeciwnym wypadku żywotność akumulatora może zostać znacznie skrócona. Do ładowania akumulatorów motocyklowych rekomendowane są automatyczne ładowarki oraz prostowniki z mikroprocesorem posiadające opcje ładowania mniejszych akumulatorów. Ze względu na swoją niewielką pojemność akumulatory bardzo łatwo można przeładować stosując zwykły prostownik, doprowadzić to może do wysuszenia akumulatora.
Akumulatory AGM(Absorbent Glass Matt) zalewamy elektrolitem dostarczonym wraz z akumulatorem. Podczas napełniania elektrolit zostanie stopniowo wchłonięty w matę z włókna szklanego. Dzięki temu wzrasta odporność akumulatora na drgania i uderzenia. Akumulatory tego typu mogą pracować pod kątem bez obaw o wyciek elektrolitu.
Elektrolit jest substancją żrącą, pamiętaj o zachowaniu zasad bezpieczeństwa. Używaj okularów i rękawic ochronnych.
Jak napełnić akumulator AGM? Instrukcja
Przygotowanie akumulatora.
Umieść akumulator na równej powierzchni i zdejmij naklejoną taśmę uszczelniającą.
Przygotowanie pojemnika z kwasem.
Wyjmij pojemnik z elektrolitem z plastikowej torebki. Zdejmij plastikową listwę z korkami, która będzie potrzebna do zamknięcia akumulatora. Nie należy zdejmować ani nie przekłuwać uszczelek pojemnika
Wyjmij pojemnik z elektrolitem z plastikowej torebki. Zdejmij plastikową listwę z korkami, która będzie potrzebna do zamknięcia akumulatora. Nie należy zdejmować ani nie przekłuwać uszczelek pojemnika
Napełnianie akumulatora elektrolitem.
Umieść opakowanie z kwasem pionowo nad akumulatorem, tak aby sześć uszczelnionych otworów znalazło się dokładnie nad sześcioma otworami wlewu w akumulatorze. Dociśnij mocno pojemnik w dół do akumulatora, aby przebić uszczelki. Elektrolit zacznie automatycznie wpływać do cel akumulatora. Uważaj, aby opakowanie nie przechyliło się, gdyż może to uniemożliwić wypłynięcie kwasu.
Umieść opakowanie z kwasem pionowo nad akumulatorem, tak aby sześć uszczelnionych otworów znalazło się dokładnie nad sześcioma otworami wlewu w akumulatorze. Dociśnij mocno pojemnik w dół do akumulatora, aby przebić uszczelki. Elektrolit zacznie automatycznie wpływać do cel akumulatora. Uważaj, aby opakowanie nie przechyliło się, gdyż może to uniemożliwić wypłynięcie kwasu.
Sprawdzanie przepływu elektrolitu.
Upewnij się, że ze wszystkich sześciu otworów wydobywają się pęcherzyki powietrza. Jeśli tak się nie dzieje, delikatnie postukać lub nacisnąć opakowanie z kwasem. Pozostawić pojemnik w tej pozycji aż do całkowitego opróżnienia. Uwaga: pod żadnym pozorem nie wolno zdejmować ani przebijać pojemnika podczas przelewania elektrolitu.
Upewnij się, że ze wszystkich sześciu otworów wydobywają się pęcherzyki powietrza. Jeśli tak się nie dzieje, delikatnie postukać lub nacisnąć opakowanie z kwasem. Pozostawić pojemnik w tej pozycji aż do całkowitego opróżnienia. Uwaga: pod żadnym pozorem nie wolno zdejmować ani przebijać pojemnika podczas przelewania elektrolitu.
Zdejmowanie pojemnika.
Upewnij się, że cały elektrolit z pojemnika został przelany do akumulatora. Jeśli w zbiorniku pozostają resztki kwasu, lekko postukaj lub naciśnij pojemnik. Następnie ostrożnie zdejmij go z akumulatora.
Upewnij się, że cały elektrolit z pojemnika został przelany do akumulatora. Jeśli w zbiorniku pozostają resztki kwasu, lekko postukaj lub naciśnij pojemnik. Następnie ostrożnie zdejmij go z akumulatora.
Zamykanie akumulatora.
Po zalaniu odczekać co najmniej 40 minut po czym zamknąć akumulator plastikową listwą. Wcisnąć w otwory, tak aby listwa nie wystawała, powinna znajdować się na tej samej wysokości co wieko akumulatora. Napełnianie akumulatora AGM jest zakończone. Po zamontowaniu nie wolno zdejmować listwy zamykającej. Nie ma potrzeby dolewać wody lub elektrolitu w przyszłości. W przypadku większych pojemności (16Ah i więcej) minimalny czas, po którym akumulator uzyska swoje parametry może być dłuższy. W takim wypadku zalecamy odczekać co najmniej 60 minut przed zamknięciem listwą. Doładowanie akumulatora po kilku godzinach od momentu zalania elektrolitem wydłuży jego żywotność. Akumulator AGM ładuj urządzeniami odpowiednimi do tego typu akumulatorów. Zwykły prostownik może wysuszyć akumulator doprowadzając do uszkodzenia płyt.
Po zalaniu odczekać co najmniej 40 minut po czym zamknąć akumulator plastikową listwą. Wcisnąć w otwory, tak aby listwa nie wystawała, powinna znajdować się na tej samej wysokości co wieko akumulatora. Napełnianie akumulatora AGM jest zakończone. Po zamontowaniu nie wolno zdejmować listwy zamykającej. Nie ma potrzeby dolewać wody lub elektrolitu w przyszłości. W przypadku większych pojemności (16Ah i więcej) minimalny czas, po którym akumulator uzyska swoje parametry może być dłuższy. W takim wypadku zalecamy odczekać co najmniej 60 minut przed zamknięciem listwą. Doładowanie akumulatora po kilku godzinach od momentu zalania elektrolitem wydłuży jego żywotność. Akumulator AGM ładuj urządzeniami odpowiednimi do tego typu akumulatorów. Zwykły prostownik może wysuszyć akumulator doprowadzając do uszkodzenia płyt.
Akumulator Exide Bike ETZ7-BS
12V 6Ah 100A YTZ7
Produkt
Niedostępny
Napięcie:12V
Pojemność:6Ah
Prąd rozruchowy:100A
Wymiary: 113mm x 70mm x 105mm
Polaryzacja:prawy + (ETN 0)
Gwarancja:12 miesięcy
Akumulator Varta TTZ7S-BS
12V 5Ah 120A Powersports
Produkt
Niedostępny
Napięcie:12V
Pojemność:5Ah
Prąd rozruchowy:120A
Wymiary: 113mm x 70mm x 105mm
Polaryzacja:prawy + (ETN 0)
Gwarancja:12 miesięcy
Akumulator BPower GTZ7S
12V 6Ah 130A Supreme YTZ7
Produkt
Niedostępny
Napięcie:12V
Pojemność:6Ah
Prąd rozruchowy:130A
Wymiary: 113mm x 70mm x 105mm
Polaryzacja:prawy + (ETN 0)
Gwarancja:18 miesięcy