

Akumulator AGM idealny do motocykli wymagających mocnego akumulatora. Sprawdzi się w jeździe po bezdrożach i w cyklu miejskim. Niska rezystancja wewnętrzna umożliwia dłuższy czas pracy akumulatora. Akumulator może pracować pod kątem 45°.
Pamiętaj!
- Ładowanie akumulatora w pojeździe powinno wynosić przynajmniej 13,8V, mniejsze wartości skrócą jego żywotność.
- Akumulatory motocyklowe ładujemy prądem wynoszącym 10% pojemności np. dla pojemności 6Ah odpowiedni prąd ładowania to 0,6A. Szczegóły w zakładce "Ładowanie".
Akumulatory AGM(Absorbent Glass Matt) zalewamy elektrolitem dostarczonym wraz z akumulatorem. Podczas napełniania elektrolit zostanie stopniowo wchłonięty w matę z włókna szklanego. Dzięki temu wzrasta odporność akumulatora na drgania i uderzenia. Akumulatory tego typu mogą pracować pod kątem bez obaw o wyciek elektrolitu.
Elektrolit jest substancją żrącą, pamiętaj o zachowaniu zasad bezpieczeństwa. Używaj okularów i rękawic ochronnych.
BMW Honda Kawasaki KTM Kymco Suzuki SYM Yamaha
BMW | ||
Pojemość | Model | Rok produkcji |
---|---|---|
1000 | S1000XR | 16 |
KTM | ||
Pojemość | Model | Rok produkcji |
---|---|---|
200 | Duke | 13 |
400 | LC4 E/XC | 96-98 |
400 | RXC LC4 | 96-01 |
400 | CB400F CB-1 | 89-90 |
620 | Adventure, Duke, LC4 | 96-98 |
690 | Duke | 13-16 |
640 | Adventurer, Duke, RXC LC4 Super Moto | 99-02 |
Kymco | ||
Pojemość | Model | Rok produkcji |
---|---|---|
250 | Venox 250 | 09-10 |
SYM | ||
Pojemość | Model | Rok produkcji |
---|---|---|
125 | HD125 | 10-11 |
200 | HD200 | 10-13 |
Yamaha | ||
Pojemość | Model | Rok produkcji |
---|---|---|
600 | XT600E | 90-95 |
600 | XJ600S Seca II | 92-98 |