Akumulator Exide Bike ETX9-BS - 12V 8Ah 120A YTX9-BS
  • Akumulator Exide Bike ETX9-BS - 12V 8Ah 120A YTX9-BS
  • polaryzacja lewy plus

Akumulator Exide Bike ETX9-BS
12V 8Ah 120A YTX9-BS

155,00 zł
Brutto
Cena obowiązuje wyłącznie w sklepie internetowym
Wysyłka: 35zł przedpłata, 35zł pobranie
Paczkomat: 19zł
Napięcie: 12V
Pojemność: 8Ah
Prąd rozruchowy: 120A
Wymiary: 150mm x 87mm x 105mm
Polaryzacja: lewy + (ETN 1)
Ilość
Niedostępny


  • Zadzwoń i zamów  tel. 609 289 100 Zadzwoń i zamów tel. 609 289 100
  • Zamówienia do godziny 11:00 wysyłamy tego samego dnia Zamówienia do godziny 11:00 wysyłamy tego samego dnia
  • Przesyłka kurierska od 35,00 zł, paczkomat od 19zł



Przesyłka kurierska od 35,00 zł, paczkomat od 19zł
  • Odbierając nowy akumulator w sklepie należy zdać stary lub uiścić opłatę depozytową wysokości 30zł. Odbierając nowy akumulator w sklepie należy zdać stary lub uiścić opłatę depozytową wysokości 30zł.

Akumulator motocyklowy Exide Bike AGM ETX9-BS - cechy:



Idealny do pojazdów sportowych i terenowych. Wzmocniony, odporny na wibracje spowodowane jazdą w trudnym terenie. Zastosowana technologia AGM znacznie wydłuża cykl życia akumulatora, umożliwia montaż nie tylko w pozycji stojącej, zapewnia moc potrzebną do rozruchu pojazdów z bogatym wyposażeniem.

akumulator bezobsługowy AGM ETX9-BS
ETX9-BS to akumulator bezobsługowy, dzięki wewnętrznej rekombinacji gazów nie wymaga on kontrolowania stanu elektrolitu w okresie eksploatacji. Po wstępnym zalaniu i zamknięciu akumulatora nie należy otwierać.

Pamiętaj!
- Ładowanie akumulatora w pojeździe powinno wynosić przynajmniej 13,8V, mniejsze wartości skrócą jego żywotność.
- Poziom elektrolitu nie może być niższy niż wartość minimalna zaznaczona na akumulatorze. Ewentualne ubytki należy jak najszybciej uzupełnić.
- Akumulatory motocyklowe ładujemy prądem wynoszącym 10% pojemności np. dla pojemności 6Ah odpowiedni prąd ładowania to 0,6A. Szczegóły w zakładce "Ładowanie".

Symbol
ETX9-BS, YTX9-BS
Marka
Exide
Napięcie
12V
Pojemność
8Ah
Prąd rozruchowy
120A
Długość
150mm
Szerokość
87mm
Wysokość
105mm
Odpowietrznik
Brak
Polaryzacja
lewy + (ETN 1)
Końcówki biegunowe
Y5
Technologia
AGM
Gwarancja
12 miesięcy
Waga
3,0kg
EAN
3661024033831

Akumulatory AGM (Absorbent Glass Matt) zalewamy elektrolitem dostarczonym wraz z akumulatorem. Podczas napełniania elektrolit zostanie powoli zaabsorbowany w mikroporowatą matę z włókna szklanego. Zapewnia to odporność akumulatora na wibrację i uderzenia. Akumulatory tego typu mogą pracować pod kątem bez obaw o wyciek elektrolitu.

napełnianie krok 1
Przygotowanie akumulatora.
Usuń czerwoną taśmę ochronną z akumulatora. Zdejmij wieko z opakowania z elektrolitem (nie wyrzucaj go, nie dziuraw i nie odrywaj zamknięcia).
napełnianie krok 2
Dopasowanie.
Dopasuj opakowanie z elektrolitem do otworów komór akumulatora.
napełnianie krok 3
Napełnianie akumulatora.
Dopasuj opakowanie z elektrolitem do otworów komór akumulatora. Przyciśnij delikatnie opakowanie z elektrolitem aż zamknięcie ulegnie samoistnemu przekłuciu. Elektrolit zacznie wypełniać komory akumulatora (na tym etapie dostrzeżesz pęcherzyki powietrza). Poczekaj aż elektrolit całkowicie napełni komory, a następnie odstaw akumulator na co najmniej 30 minut. W przypadku większych pojemności (16Ah i więcej) minimalny czas, po którym akumulator uzyska swoje parametry może być dłuższy.
napełnianie krok 4
Usuwanie pojemnika.
Delikatnie potrząśnij pojemnikiem z elektrolitem, aby upewnić się, że jest całkowicie opróżniony. Uważnie zdejmij opakowanie po elektrolicie i pozbądź się go z zachowaniem zasad bezpieczeństwa. Wytrzyj jakiekolwiek pozostałości elektrolitu z powierzchni akumulatora.
napełnianie krok 5
Zamykanie akumulatora.
Zamknij otwory komór akumulatora za pomocą pokrywy usuniętej z pojemnika z elektrolitem. Doładowanie akumulatora po kilku godzinach od momentu zalania elektrolitem wydłuży jego żywotność.
W okresie przestoju należy zadbać o odpowiednie przechowywanie baterii. Pozostawiony akumulator wyładowuje się wytwarzając siarczan ołowiu, powoduje to obniżenie parametrów technicznych. Aby temu zapobiec należy:
1. Naładować przechowywany akumulator.
2. Odłączyć ujemny zacisk akumulatora, jeżeli pozostawiamy go w pojeździe.
3. Przechowywać w suchym miejscu.
4. Sprawdzać co 2 miesiące stan naładowania. Jeśli napięcie spadnie poniżej 12,5V doładować odpowiednim prostownikiem lub ładowarką.
Pełne naładowanie zapewnia optymalne działanie akumulatora. Zalecany prąd ładowania wynosi 10% pojemności np. akumulator o pojemności 8Ah należy ładować prądem 0,8A. Należy zwrócić uwagę czy urządzenie, które wykorzystujemy zapewnia odpowiednie parametry ładowania. W przeciwnym wypadku żywotność akumulatora może zostać znacznie skrócona. Do ładowania akumulatorów motocyklowych rekomendowane są automatyczne ładowarki oraz prostowniki z mikroprocesorem posiadające opcje ładowania mniejszych akumulatorów. Ze względu na swoją niewielką pojemność akumulatory bardzo łatwo można przeładować stosując zwykły prostownik, doprowadzić to może do wysuszenia akumulatora.

BMW Honda Kawasaki KTM Kymco Suzuki SYM Yamaha

BMW
PojemośćModelRok produkcji
1000 S1000XR 16
Honda
PojemośćModelRok produkcji
125 TRX125 Fourtrax 87-88
250 TRX250X, EX 01-17
300 TRX300X, EX 93-12
400 TRX400X, EX, Fourtrax, Sportrax 99-13
200 TR200 Fat Cat 86
400 CB400F CB-1 89-90
600 VT600C, CD Shadow Deluxe, VLX 88-03
600 CBR600 87-00
650 XR650L 93-17
650 NX650 88-89
650 NT650 Hawk GT 88-91
750 VFR750R (RC30) 90
750 750 RVF750R (RC45) 94
Kawasaki
PojemośćModelRok produkcji
200 EX250, Ninja 250R 09-12
300 EX300 Ninja, ABS 13-17
600 ZZR600 05-09
600 ZX600-K, M, N Ninja ZX-6RR 03-06
600 ZX600-G, J Ninja ZX-6R 98-08
600 ZX600-FA Ninja ZX-6R 08-16
636 ZX636-B, C Ninja ZX-6R, ABS 03-17
650 KLX650C, R 93-96
750 ZX750 Ninja ZX-7RR 91-97
750 ZR750 (Z750S) 05-06
750 KZ750-L Ninja 93
800 Z800, ABS 13-16
900 ZX900- E, F Ninja (ZX-9R) 00-03
900 ZX900-C Ninja (ZX-9R) 98-99
1000 Versys 1000, LT 15-17
1000 Z1000, ABS 03-13
1000 Ninja 1000, ABS 11-13
KTM
PojemośćModelRok produkcji
200 Duke 13
400 LC4 E/XC 96-98
400 RXC LC4 96-01
400 CB400F CB-1 89-90
620 Adventure, Duke, LC4 96-98
690 Duke 13-16
640 Adventurer, Duke, RXC LC4 Super Moto 99-02
Kymco
PojemośćModelRok produkcji
250 Venox 250 09-10
Suzuki
PojemośćModelRok produkcji
200 UH200A Burgman 14-17
400 AN400 Burgman 03-16
250 GW250 13-17
250 LT-Z250 QuadSport 04-11
400 LT-Z400 QuadSport 03-16
400 GSF400 Bandit 91-93
600 RF600R, S 94-96
600 GSX600F Katana 98-06
600 GSX-R600W 92-93
600 GSX-R600 97-16
600 Daytona, Speed Four 03-05
600 GSF600S Bandit 96-03
650 GSX650F 08-11
650 DR650SE (CN) 96-97
650 DR650SE 98-14
675 Daytona 675, R 11-12
750 94-95
750 GSX-R750 96-99
750 GSX750F Katana 98-06
900 900 RF900, R, S, ZS 94-97
SYM
PojemośćModelRok produkcji
125 HD125 10-11
200 HD200 10-13
Yamaha
PojemośćModelRok produkcji
600 XT600E 90-95
600 XJ600S Seca II 92-98
Akumulator BPower Supreme...

Akumulator BPower Supreme GTX9
12V 8Ah 125A YTX9-BS

Dostępność: Dostępny
Napięcie:12V
Pojemność:8Ah
Prąd rozruchowy:125A
Wymiary: 150mm x 87mm x 105mm
Polaryzacja:lewy + (ETN 1)
Gwarancja:18 miesięcy
Cena 125,00 zł
Akumulator Unibat CBTX9-BS - 12V 8Ah 120A

Akumulator Unibat CBTX9-BS
12V 8Ah 120A

Dostępność: Dostępny
Napięcie:12V
Pojemność:8Ah
Prąd rozruchowy:120A
Wymiary: 150mm x 87mm x 105mm
Polaryzacja:lewy + (ETN 1)
Gwarancja:12 miesięcy
Cena 133,00 zł
Akumulator Unibat CBTX9-FA - 12V 8Ah 120A YTX9-FA

Akumulator Unibat CBTX9-FA
12V 8Ah 120A YTX9-FA

Dostępność: Dostępny
Napięcie:12V
Pojemność:8Ah
Prąd rozruchowy:120A
Wymiary: 150mm x 87mm x 105mm
Polaryzacja:lewy + (ETN 1)
Gwarancja:12 miesięcy
Cena 129,00 zł
Akumulator Easybat CBTX9-BS...

Akumulator Easybat CBTX9-BS
12V 8Ah 120A

Dostępność: Dostępny
Napięcie:12V
Pojemność:8Ah
Prąd rozruchowy:120A
Wymiary: 150mm x 87mm x 105mm
Polaryzacja:lewy + (ETN 1)
Gwarancja:12 miesięcy
Cena 99,00 zł