- Szukaj wg parametrów
- Szukaj wg pojazdu BETA
Akumulator Unibat CBTX7A-BS
12V 6Ah 90A
W stacjonarnych sklepach firmowych może być inna.
Pojemność: 6Ah
Prąd rozruchowy: 90A
Wymiary: 150mm x 87mm x 94mm
Polaryzacja: lewy + (ETN 1)
-
Zadzwoń i zamów tel. 609 289 100
-
Zamówienia do godziny 11:00 wysyłamy tego samego dnia
-
Przesyłka kurierska od 35,00 zł, paczkomat od 19zł
-
Odbierając nowy akumulator w sklepie należy zdać stary lub uiścić opłatę depozytową wysokości 30zł.
Unibat CBTX7A-BS - cechy akumulatora:
Akumulator AGM idealny do motocykli wymagających mocnego akumulatora. Sprawdzi się w jeździe po bezdrożach i w cyklu miejskim. Niska rezystancja wewnętrzna umożliwia dłuższy czas pracy akumulatora. Akumulator może pracować pod kątem 45°.
Akumulator Unibat CBTX7A-BS - informacje dodatkowe:
Pamiętaj!
- Ładowanie akumulatora w pojeździe powinno wynosić przynajmniej 13,8V, mniejsze wartości skrócą jego żywotność.
- Akumulatory motocyklowe ładujemy prądem wynoszącym 10% pojemności np. dla pojemności 6Ah odpowiedni prąd ładowania to 0,6A. Szczegóły w zakładce "Ładowanie".
- Symbol
- CBTX7A-BS, YTX7A-BS
- Marka
- Unibat
- Napięcie
- 12V
- Pojemność
- 6Ah
- Prąd rozruchowy
- 90A
- Długość
- 150mm
- Szerokość
- 87mm
- Wysokość
- 94mm
- Odpowietrznik
- Brak
- Polaryzacja
- lewy + (ETN 1)
- Końcówki biegunowe
- Y5
- Technologia
- AGM
- Gwarancja
- 12 miesięcy
- Waga
- 2,6kg
- EAN
- 8058045040378
1. Naładować przechowywany akumulator.
2. Odłączyć ujemny zacisk akumulatora, jeżeli pozostawiamy go w pojeździe.
3. Przechowywać w suchym miejscu.
4. Sprawdzać co 2 miesiące stan naładowania. Jeśli napięcie spadnie poniżej 12,5V doładować odpowiednim prostownikiem lub ładowarką.
Akumulatory AGM(Absorbent Glass Matt) zalewamy elektrolitem dostarczonym wraz z akumulatorem. Podczas napełniania elektrolit zostanie stopniowo wchłonięty w matę z włókna szklanego. Dzięki temu wzrasta odporność akumulatora na drgania i uderzenia. Akumulatory tego typu mogą pracować pod kątem bez obaw o wyciek elektrolitu.
Elektrolit jest substancją żrącą, pamiętaj o zachowaniu zasad bezpieczeństwa. Używaj okularów i rękawic ochronnych.
Jak napełnić akumulator AGM? Instrukcja
Przygotowanie akumulatora.
Umieść akumulator na równej powierzchni i zdejmij naklejoną taśmę uszczelniającą.
Wyjmij pojemnik z elektrolitem z plastikowej torebki. Zdejmij plastikową listwę z korkami, która będzie potrzebna do zamknięcia akumulatora. Nie należy zdejmować ani nie przekłuwać uszczelek pojemnika
Umieść opakowanie z kwasem pionowo nad akumulatorem, tak aby sześć uszczelnionych otworów znalazło się dokładnie nad sześcioma otworami wlewu w akumulatorze. Dociśnij mocno pojemnik w dół do akumulatora, aby przebić uszczelki. Elektrolit zacznie automatycznie wpływać do cel akumulatora. Uważaj, aby opakowanie nie przechyliło się, gdyż może to uniemożliwić wypłynięcie kwasu.
Upewnij się, że ze wszystkich sześciu otworów wydobywają się pęcherzyki powietrza. Jeśli tak się nie dzieje, delikatnie postukać lub nacisnąć opakowanie z kwasem. Pozostawić pojemnik w tej pozycji aż do całkowitego opróżnienia. Uwaga: pod żadnym pozorem nie wolno zdejmować ani przebijać pojemnika podczas przelewania elektrolitu.
Upewnij się, że cały elektrolit z pojemnika został przelany do akumulatora. Jeśli w zbiorniku pozostają resztki kwasu, lekko postukaj lub naciśnij pojemnik. Następnie ostrożnie zdejmij go z akumulatora.
Po zalaniu odczekać co najmniej 40 minut po czym zamknąć akumulator plastikową listwą. Wcisnąć w otwory, tak aby listwa nie wystawała, powinna znajdować się na tej samej wysokości co wieko akumulatora. Napełnianie akumulatora AGM jest zakończone. Po zamontowaniu nie wolno zdejmować listwy zamykającej. Nie ma potrzeby dolewać wody lub elektrolitu w przyszłości. W przypadku większych pojemności (16Ah i więcej) minimalny czas, po którym akumulator uzyska swoje parametry może być dłuższy. W takim wypadku zalecamy odczekać co najmniej 60 minut przed zamknięciem listwą. Doładowanie akumulatora po kilku godzinach od momentu zalania elektrolitem wydłuży jego żywotność. Akumulator AGM ładuj urządzeniami odpowiednimi do tego typu akumulatorów. Zwykły prostownik może wysuszyć akumulator doprowadzając do uszkodzenia płyt.
Aprilia Daelim Honda Italjet Kawasaki Kymco Zipp
DAELIM | ||
Pojemość | Model | Rok produkcji |
---|---|---|
125 | NS125 | 97- |
HONDA | ||
Pojemość | Model | Rok produkcji |
---|---|---|
125 | XLR125R | 98 |
200 | TR200 | 87 |
200 | TR200 Fat Cat | 87 |
400 | RVF400 (NC35) | |
400 | VFR400R III (NC30) | 90-91 |
ITALJET | ||
Pojemość | Model | Rok produkcji |
---|---|---|
125 | Millenium | |
150 | Millenium |
KAWASAKI | ||
Pojemość | Model | Rok produkcji |
---|---|---|
250 | EX250 Ninja 250R | 08- |
ZIPP | ||
Pojemość | Model | Rok produkcji |
---|---|---|
Quantum RS | ||
Vapor | ||
Axis | ||
Vega |
Akumulator Exide Bike ETX7A-BS
12V 6Ah 90A YTX7A-BS
Dostępność:
Dostępny
Napięcie:12V
Pojemność:6Ah
Prąd rozruchowy:90A
Wymiary: 150mm x 87mm x 93mm
Polaryzacja:lewy + (ETN 1)
Gwarancja:12 miesięcy
Akumulator BPower Supreme GTX7A
12V 6Ah 110A YTX7A-BS
Dostępność:
Dostępny
Napięcie:12V
Pojemność:6Ah
Prąd rozruchowy:110A
Wymiary: 150mm x 87mm x 93mm
Polaryzacja:lewy + (ETN 1)
Gwarancja:18 miesięcy
Akumulator BPower GTZ10S
12V 8,6Ah 190A Supreme YTZ10S
Produkt
Niedostępny
Napięcie:12V
Pojemność:8.6Ah
Prąd rozruchowy:190A
Wymiary: 150mm x 87mm x 93mm
Polaryzacja:lewy + (ETN 1)
Gwarancja:18 miesięcy
Akumulator Unibat CTZ10S-BS
12V 8,6Ah 190A YTZ10S
Dostępność:
Dostępny
Napięcie:12V
Pojemność:8.6Ah
Prąd rozruchowy:190A
Wymiary: 150mm x 87mm x 93mm
Polaryzacja:lewy + (ETN 1)
Gwarancja:12 miesięcy