

Akumulator AGM idealny do motocykli wymagających mocnego akumulatora. Sprawdzi się w jeździe po bezdrożach i w cyklu miejskim. Niska rezystancja wewnętrzna umożliwia dłuższy czas pracy akumulatora. Akumulator może pracować pod kątem 45°.
Pamiętaj!
- Ładowanie akumulatora w pojeździe powinno wynosić przynajmniej 13,8V, mniejsze wartości skrócą jego żywotność.
- Akumulatory motocyklowe ładujemy prądem wynoszącym 10% pojemności np. dla pojemności 6Ah odpowiedni prąd ładowania to 0,6A. Szczegóły w zakładce "Ładowanie".
Akumulatory AGM(Absorbent Glass Matt) zalewamy elektrolitem dostarczonym wraz z akumulatorem. Podczas napełniania elektrolit zostanie stopniowo wchłonięty w matę z włókna szklanego. Dzięki temu wzrasta odporność akumulatora na drgania i uderzenia. Akumulatory tego typu mogą pracować pod kątem bez obaw o wyciek elektrolitu.
Elektrolit jest substancją żrącą, pamiętaj o zachowaniu zasad bezpieczeństwa. Używaj okularów i rękawic ochronnych.
Aprilia Daelim Honda Italjet Kawasaki Kymco Zipp
DAELIM | ||
Pojemość | Model | Rok produkcji |
---|---|---|
125 | NS125 | 97- |
HONDA | ||
Pojemość | Model | Rok produkcji |
---|---|---|
125 | XLR125R | 98 |
200 | TR200 | 87 |
200 | TR200 Fat Cat | 87 |
400 | RVF400 (NC35) | |
400 | VFR400R III (NC30) | 90-91 |
ITALJET | ||
Pojemość | Model | Rok produkcji |
---|---|---|
125 | Millenium | |
150 | Millenium |
KAWASAKI | ||
Pojemość | Model | Rok produkcji |
---|---|---|
250 | EX250 Ninja 250R | 08- |
ZIPP | ||
Pojemość | Model | Rok produkcji |
---|---|---|
Quantum RS | ||
Vapor | ||
Axis | ||
Vega |