• polaryzacja lewy plus

Akumulator Unibat CB14-B2
12V 14Ah 190A

230,00 zł
Brutto
Cena obowiązuje wyłącznie w sklepie internetowym
Wysyłka: 35zł przedpłata, 35zł pobranie
Paczkomat: 21zł
Napięcie: 12V
Pojemność: 14Ah
Prąd rozruchowy: 190A
Wymiary: 134mm x 89mm x 166mm
Polaryzacja: lewy + (ETN 1)
Ilość
Dostępny

  • Zadzwoń i zamów  tel. 609 289 100 Zadzwoń i zamów tel. 609 289 100
  • Zamówienia do godziny 11:00 wysyłamy tego samego dnia Zamówienia do godziny 11:00 wysyłamy tego samego dnia
  • Przesyłka kurierska od 35,00 zł, paczkomat od 19zł



Przesyłka kurierska od 35,00 zł, paczkomat od 19zł
  • Odbierając nowy akumulator w sklepie należy zdać stary lub uiścić opłatę depozytową wysokości 30zł. Odbierając nowy akumulator w sklepie należy zdać stary lub uiścić opłatę depozytową wysokości 30zł.

Unibat CB14-B2 - cechy akumulatora:


Seria tradycyjnych kwasowo-ołowiowych akumulatorów, przeznaczonych do pojazdów o podstawowym zapotrzebowaniu energetycznym. Czyli takich, w których nie ma dodatkowych (poza fabrycznymi) odbiorników energii. Akumulatory Unibat posiadają do 8% więcej mocy niż ich odpowiedniki innych producentów. Zapewniają szczelność w pozycji stojącej, dzięki czemu z powodzeniem można je zastosować we wszystkich pojazdach poruszających się w standardowych warunkach drogowych. Do jazdy offroad należy zastosować akumulatory AGM.

Akumulator Unibat CB14-B2 - informacje dodatkowe:


Akumulator osługowy
Konwencjonalny akumulator obsługowy, w którym występuje zjawisko odparowania wody. Wymaga posezonowej kontroli poziomu elektrolitu. Ubytki uzupełniamy wodą destylowaną.
Pamiętaj!
- Ładowanie akumulatora w pojeździe powinno wynosić przynajmniej 13,8V, mniejsze wartości skrócą jego żywotność.
- Akumulatory motocyklowe ładujemy prądem wynoszącym 10% pojemności np. dla pojemności 6Ah odpowiedni prąd ładowania to 0,6A. Szczegóły w zakładce "Ładowanie".
Symbol
CB14-B2, YB14-B2
Marka
Varta
Napięcie
12V
Pojemność
14Ah
Prąd rozruchowy
190A
Długość
134mm
Szerokość
89mm
Wysokość
166mm
Odpowietrznik
Prawy
Polaryzacja
lewy + (ETN 1)
Końcówki biegunowe
Y8
Technologia
kwasowo-ołowiowa
Gwarancja
12 miesięcy
Waga
4,6kg

Elektrolit jest substancją żrącą, pamiętaj o zachowaniu zasad bezpieczeństwa. Używaj okularów i rękawic ochronnych.

krok 1
Przygotowanie akumulatora.
Zdemontować wszystkie zakrętki z pokrywy akumulatora i odłożyć na bok.
krok 2
Otwieranie otworu odgazowującego.
Przed przystąpieniem do napełniania akumulatora należy wyjąć czerwony korek znajdujący się z boku akumulatora.
krok 3
Otworzyć pojemnik z kwasem.
Ostrożnie odciąć lejek pojemnika z kwasem pozostawiając minimalny odcinek 10 mm. Uwaga: Nie wolno uciąć lejka zbyt blisko pojemnika, gdyż nie będzie można nałożyć rurki do napełniania.
krok 4
Mocowanie rurki do napełniania.
Czerwoną rurkę do napełniania zamocować stabilnie na szyjce pojemnika z kwasem.
krok 5
Napełnianie akumulatora kwasem.
Powoli napełnić akumulator kwasem, sprawdzając, czy wszystkie komory napełniają się równomiernie do poziomu oznaczonego ‘max’. W pojemniku z kwasem znajduje się dokładnie odmierzona ilość kwasu.
krok 5
Zakładanie nakrętek.
Po napełnieniu należy zamknąć akumulator za pomocą zakrętek zdjętych w punkcie 1. Nie należy zakładać ponownie zatyczki odpowietrzającej z boku akumulatora. Powinno się odczekać około 40 minut, w tym czasie akumulator uzyska parametry wymagane do rozruchu pojazdu. W przypadku większych pojemności (20Ah i więcej) minimalny czas może ulec wydłużeniu. Doładowanie akumulatora po kilku godzinach od momentu zalania elektrolitem przedłuży jego żywotność.
W okresie przestoju należy zadbać o odpowiednie przechowywanie baterii. Pozostawiony akumulator wyładowuje się wytwarzając siarczan ołowiu, powoduje to obniżenie parametrów technicznych. Aby temu zapobiec należy:
1. Naładować przechowywany akumulator.
2. Odłączyć ujemny zacisk akumulatora, jeżeli pozostawiamy go w pojeździe.
3. Przechowywać w suchym miejscu.
4. Sprawdzać co 2 miesiące stan naładowania. Jeśli napięcie spadnie poniżej 12,5V doładować odpowiednim prostownikiem lub ładowarką.
Pełne naładowanie zapewnia optymalne działanie akumulatora. Zalecany prąd ładowania wynosi 10% pojemności np. akumulator o pojemności 8Ah należy ładować prądem 0,8A. Należy zwrócić uwagę czy urządzenie, które wykorzystujemy zapewnia odpowiednie parametry ładowania. W przeciwnym wypadku żywotność akumulatora może zostać znacznie skrócona. Do ładowania akumulatorów motocyklowych rekomendowane są automatyczne ładowarki oraz prostowniki z mikroprocesorem posiadające opcje ładowania mniejszych akumulatorów. Ze względu na swoją niewielką pojemność akumulatory bardzo łatwo można przeładować stosując zwykły prostownik, doprowadzić to może do wysuszenia akumulatora.
Akumulator Exide Bike ETX14AH-BS - 12V 12Ah 210A YTX14AH-BS

Akumulator Exide Bike ETX14AH-BS
12V 12Ah 210A YTX14AH-BS

Dostępność: Dostępny
Napięcie:12V
Pojemność:12Ah
Prąd rozruchowy:210A
Wymiary: 134mm x 89mm x 166mm
Polaryzacja:lewy + (ETN 1)
Gwarancja:12 miesięcy
Cena 299,00 zł
Akumulator Exide Bike EB14-B2 - 12V 14Ah 145A

Akumulator Exide Bike EB14-B2
12V 14Ah 145A

Produkt Niedostępny
Napięcie:12V
Pojemność:14Ah
Prąd rozruchowy:145A
Wymiary: 134mm x 89mm x 166mm
Polaryzacja:lewy + (ETN 1)
Gwarancja:12 miesięcy
Cena 151,00 zł
Akumulator Varta YB14-B2 -...

Akumulator Varta YB14-B2
12V 14Ah 190A Powersports

Produkt Niedostępny
Napięcie:12V
Pojemność:14Ah
Prąd rozruchowy:190A
Wymiary: 136mm x 91mm x 166mm
Polaryzacja:lewy + (ETN 1)
Gwarancja:12 miesięcy
Cena 159,00 zł