- Szukaj wg parametrów
- Szukaj wg pojazdu BETA
Akumulator Unibat CB10L-A2
12V 11Ah 160A
170,00 zł
Brutto
Cena obowiązuje wyłącznie w sklepie internetowym
Wysyłka: 35zł przedpłata, 35zł pobranie
Paczkomat: 19zł
Napięcie: 12V
Pojemność: 11Ah
Prąd rozruchowy: 160A
Wymiary: 135mm x 90mm x 145mm
Polaryzacja: prawy + (ETN 0)
Pojemność: 11Ah
Prąd rozruchowy: 160A
Wymiary: 135mm x 90mm x 145mm
Polaryzacja: prawy + (ETN 0)
-
Zadzwoń i zamów tel. 609 289 100
-
Zamówienia do godziny 11:00 wysyłamy tego samego dnia
-
Przesyłka kurierska od 35,00 zł, paczkomat od 19zł
-
Odbierając nowy akumulator w sklepie należy zdać stary lub uiścić opłatę depozytową wysokości 30zł.
Unibat CB10L-A2 - cechy akumulatora:
Akumulatory motocyklowe Unibat sprawdzone w standardowych warunkach drogowych.
Seria tradycyjnych kwasowo-ołowiowych akumulatorów, przeznaczonych do pojazdów o podstawowym zapotrzebowaniu energetycznym. Czyli takich, w których nie ma dodatkowych (poza fabrycznymi) odbiorników energii. Akumulatory Unibat posiadają do 8% więcej mocy niż ich odpowiedniki innych producentów. Zapewniają szczelność w pozycji stojącej, dzięki czemu z powodzeniem można je zastosować we wszystkich pojazdach poruszających się w standardowych warunkach drogowych. Do jazdy offroad należy zastosować akumulatory AGM.
Akumulator Unibat CB10L-A2 - informacje dodatkowe
Konwencjonalny akumulator obsługowy, w którym występuje zjawisko odparowania wody. Wymaga posezonowej kontroli poziomu elektrolitu. Ubytki uzupełniamy wodą destylowaną.
- Ładowanie akumulatora w pojeździe powinno wynosić przynajmniej 13,8V, mniejsze wartości skrócą jego żywotność.
- Akumulatory motocyklowe ładujemy prądem wynoszącym 10% pojemności np. dla pojemności 6Ah odpowiedni prąd ładowania to 0,6A. Szczegóły w zakładce "Ładowanie".
- Symbol
- CB10L-A2, YB10L-A2
- Marka
- Unibat
- Napięcie
- 12V
- Pojemność
- 11Ah
- Prąd rozruchowy
- 160A
- Długość
- 135mm
- Szerokość
- 90mm
- Wysokość
- 145mm
- Odpowietrznik
- Lewy
- Polaryzacja
- prawy + (ETN 0)
- Końcówki biegunowe
- Y8
- Technologia
- kwasowo-ołowiowa
- Gwarancja
- 12 miesięcy
- Waga
- 4,0kg
Elektrolit jest substancją żrącą, pamiętaj o zachowaniu zasad bezpieczeństwa. Używaj okularów i rękawic ochronnych.
Przygotowanie akumulatora.
Zdemontować wszystkie zakrętki z pokrywy akumulatora i odłożyć na bok.
Zdemontować wszystkie zakrętki z pokrywy akumulatora i odłożyć na bok.
Otwieranie otworu odgazowującego.
Przed przystąpieniem do napełniania akumulatora należy wyjąć czerwony korek znajdujący się z boku akumulatora.
Przed przystąpieniem do napełniania akumulatora należy wyjąć czerwony korek znajdujący się z boku akumulatora.
Otworzyć pojemnik z kwasem.
Ostrożnie odciąć lejek pojemnika z kwasem pozostawiając minimalny odcinek 10 mm. Uwaga: Nie wolno uciąć lejka zbyt blisko pojemnika, gdyż nie będzie można nałożyć rurki do napełniania.
Ostrożnie odciąć lejek pojemnika z kwasem pozostawiając minimalny odcinek 10 mm. Uwaga: Nie wolno uciąć lejka zbyt blisko pojemnika, gdyż nie będzie można nałożyć rurki do napełniania.
Mocowanie rurki do napełniania.
Czerwoną rurkę do napełniania zamocować stabilnie na szyjce pojemnika z kwasem.
Czerwoną rurkę do napełniania zamocować stabilnie na szyjce pojemnika z kwasem.
Napełnianie akumulatora kwasem.
Powoli napełnić akumulator kwasem, sprawdzając, czy wszystkie komory napełniają się równomiernie do poziomu oznaczonego ‘max’. W pojemniku z kwasem znajduje się dokładnie odmierzona ilość kwasu.
Powoli napełnić akumulator kwasem, sprawdzając, czy wszystkie komory napełniają się równomiernie do poziomu oznaczonego ‘max’. W pojemniku z kwasem znajduje się dokładnie odmierzona ilość kwasu.
Zakładanie nakrętek.
Po napełnieniu należy zamknąć akumulator za pomocą zakrętek zdjętych w punkcie 1. Nie należy zakładać ponownie zatyczki odpowietrzającej z boku akumulatora. Powinno się odczekać około 40 minut, w tym czasie akumulator uzyska parametry wymagane do rozruchu pojazdu. W przypadku większych pojemności (20Ah i więcej) minimalny czas może ulec wydłużeniu. Doładowanie akumulatora po kilku godzinach od momentu zalania elektrolitem przedłuży jego żywotność.
Po napełnieniu należy zamknąć akumulator za pomocą zakrętek zdjętych w punkcie 1. Nie należy zakładać ponownie zatyczki odpowietrzającej z boku akumulatora. Powinno się odczekać około 40 minut, w tym czasie akumulator uzyska parametry wymagane do rozruchu pojazdu. W przypadku większych pojemności (20Ah i więcej) minimalny czas może ulec wydłużeniu. Doładowanie akumulatora po kilku godzinach od momentu zalania elektrolitem przedłuży jego żywotność.
W okresie przestoju należy zadbać o odpowiednie przechowywanie baterii. Pozostawiony akumulator wyładowuje się wytwarzając siarczan ołowiu, powoduje to obniżenie parametrów technicznych. Aby temu zapobiec należy:
1. Naładować przechowywany akumulator.
2. Odłączyć ujemny zacisk akumulatora, jeżeli pozostawiamy go w pojeździe.
3. Przechowywać w suchym miejscu.
4. Sprawdzać co 2 miesiące stan naładowania. Jeśli napięcie spadnie poniżej 12,5V doładować odpowiednim prostownikiem lub ładowarką.
1. Naładować przechowywany akumulator.
2. Odłączyć ujemny zacisk akumulatora, jeżeli pozostawiamy go w pojeździe.
3. Przechowywać w suchym miejscu.
4. Sprawdzać co 2 miesiące stan naładowania. Jeśli napięcie spadnie poniżej 12,5V doładować odpowiednim prostownikiem lub ładowarką.
Pełne naładowanie zapewnia optymalne działanie akumulatora. Zalecany prąd ładowania wynosi 10% pojemności np. akumulator o pojemności 8Ah należy ładować prądem 0,8A. Należy zwrócić uwagę czy urządzenie, które wykorzystujemy zapewnia odpowiednie parametry ładowania. W przeciwnym wypadku żywotność akumulatora może zostać znacznie skrócona. Do ładowania akumulatorów motocyklowych rekomendowane są automatyczne ładowarki oraz prostowniki z mikroprocesorem posiadające opcje ładowania mniejszych akumulatorów. Ze względu na swoją niewielką pojemność akumulatory bardzo łatwo można przeładować stosując zwykły prostownik, doprowadzić to może do wysuszenia akumulatora.
Kawasaki | ||
Pojemość | Model | Rok produkcji |
---|---|---|
250 | KZ 250 A ,C ,D LTD,G LTD, L CSR, W LTDE | |
250 | KZ 250 CSR | 80-83 |
250 | KZ 250 CSR | 95- |
250 | Z 250 LTD | |
305 | KZ 305 A ,B CSR, B LTD | 81-88 |
650 | KZ 650 | 77-83 |
900 | Z 900 | 76- |
Yamaha | ||
Pojemość | Model | Rok produkcji |
---|---|---|
125 | XV 125 | 97- |
180 | XC 180 Cygnu | 93- |
250 | FZR 250 R | |
250 | XV 250 Series | 89-03 |
Akumulator Unibat CB10L-A2
12V 11Ah 160A
Dostępność:
Dostępny
Napięcie:12V
Pojemność:11Ah
Prąd rozruchowy:160A
Wymiary: 135mm x 90mm x 145mm
Polaryzacja:prawy + (ETN 0)
Gwarancja:12 miesięcy
Akumulator Exide Bike EB10L-A2
12V 11Ah 130A
Produkt
Niedostępny
Napięcie:12V
Pojemność:11Ah
Prąd rozruchowy:130A
Wymiary: 135mm x 90mm x 145mm
Polaryzacja:prawy + (ETN 0)
Gwarancja:12 miesięcy
Akumulator Varta YB10L-A2 12N10-3A
12V 11Ah 150A Powersports
Produkt
Niedostępny
Napięcie:12V
Pojemność:11Ah
Prąd rozruchowy:150A
Wymiary: 136mm x 91mm x 146mm
Polaryzacja:prawy + (ETN 0)
Gwarancja:12 miesięcy