- Szukaj wg parametrów
- Szukaj wg pojazdu BETA
Akumulator Exide Bike EB7L-B
12V 8Ah 85A
129,00 zł
Brutto
Cena obowiązuje wyłącznie w sklepie internetowym
Wysyłka: 35zł przedpłata, 35zł pobranie
Paczkomat: 19zł
Napięcie: 12V
Pojemność: 8Ah
Prąd rozruchowy: 85A
Wymiary: 135mm x 75mm x 133mm
Polaryzacja: prawy + (ETN 0)
Pojemność: 8Ah
Prąd rozruchowy: 85A
Wymiary: 135mm x 75mm x 133mm
Polaryzacja: prawy + (ETN 0)
-
Zadzwoń i zamów tel. 609 289 100
-
Zamówienia do godziny 11:00 wysyłamy tego samego dnia
-
Przesyłka kurierska od 35,00 zł, paczkomat od 19zł
-
Odbierając nowy akumulator w sklepie należy zdać stary lub uiścić opłatę depozytową wysokości 30zł.
Akumulator motocyklowy Exide Bike EB7L-B 12V 8Ah 85A
Konwencjonalny akumulator kwasowo-ołowiowy sprawdzi się w motocyklach o standardowym zapotrzebowaniu energetycznym. Suchoładowany akumulator uzyskujący swoje parametry po napełnieniu elektrolitem. Obudowa akumulatora zapewnia szczelność w pozycji pionowej.
Exide EB7L-B - dodatkowe informacje:
Konwencjonalny akumulator obsługowy, w którym występuje zjawisko odparowania wody. Wymaga posezonowej kontroli poziomu elektrolitu. Ubytki uzupełniamy wodą destylowaną.
- Ładowanie akumulatora w pojeździe powinno wynosić przynajmniej 13,8V, mniejsze wartości skrócą jego żywotność.
- Poziom elektrolitu nie może być niższy niż wartość minimalna zaznaczona na akumulatorze. Ewentualne ubytki należy jak najszybciej uzupełnić.
- Akumulatory motocyklowe ładujemy prądem wynoszącym 10% pojemności np. dla pojemności 6Ah odpowiedni prąd ładowania to 0,6A. Szczegóły w zakładce "Ładowanie".
- Symbol
- EB7L-B, YB7L-B
- Marka
- Exide
- Napięcie
- 12V
- Pojemność
- 8Ah
- Prąd rozruchowy
- 85A
- Długość
- 135mm
- Szerokość
- 75mm
- Wysokość
- 133mm
- Odpowietrznik
- Prawy
- Polaryzacja
- prawy + (ETN 0)
- Końcówki biegunowe
- Y6
- Technologia
- kwasowo-ołowiowa
- Gwarancja
- 12 miesięcy
- Waga
- 2,9kg
- EAN
- 3661024033220
W okresie przestoju należy zadbać o odpowiednie przechowywanie baterii. Pozostawiony akumulator wyładowuje się wytwarzając siarczan ołowiu, powoduje to obniżenie parametrów technicznych. Aby temu zapobiec należy:
1. Naładować przechowywany akumulator.
2. Odłączyć ujemny zacisk akumulatora, jeżeli pozostawiamy go w pojeździe.
3. Przechowywać w suchym miejscu.
4. Sprawdzać co 2 miesiące stan naładowania. Jeśli napięcie spadnie poniżej 12,5V doładować odpowiednim prostownikiem lub ładowarką.
1. Naładować przechowywany akumulator.
2. Odłączyć ujemny zacisk akumulatora, jeżeli pozostawiamy go w pojeździe.
3. Przechowywać w suchym miejscu.
4. Sprawdzać co 2 miesiące stan naładowania. Jeśli napięcie spadnie poniżej 12,5V doładować odpowiednim prostownikiem lub ładowarką.
Elektrolit jest substancją żrącą, pamiętaj o zachowaniu zasad bezpieczeństwa. Używaj okularów i rękawic ochronnych.
Przygotowanie akumulatora.
Usuń zatyczki z otworów komór na górze akumulatora i odłóż je na bok. Zdejmij czerwoną zatyczkę otworu odgazowującego z boku i wyrzuć ją. Nie przekłuwaj i nie odrywaj zamknięcia opakowania z elektrolitem.
Usuń zatyczki z otworów komór na górze akumulatora i odłóż je na bok. Zdejmij czerwoną zatyczkę otworu odgazowującego z boku i wyrzuć ją. Nie przekłuwaj i nie odrywaj zamknięcia opakowania z elektrolitem.
Zamocowanie lejków.
W miejsce zatyczek wkręć plastikowe lejki dostarczone razem z akumulatorem.
W miejsce zatyczek wkręć plastikowe lejki dostarczone razem z akumulatorem.
Napełnianie akumulatora.
Dopasuj opakowanie z elektrolitem do otworów komór akumulatora. Przyciśnij delikatnie opakowanie z elektrolitem aż zamknięcie ulegnie samoistnemu przekłuciu. Elektrolit zacznie wypełniać komory akumulatora (na tym etapie dostrzeżesz pęcherzyki powietrza). Poczekaj aż elektrolit całkowicie napełni komory, a następnie odstaw akumulator na co najmniej 30 minut.
Dopasuj opakowanie z elektrolitem do otworów komór akumulatora. Przyciśnij delikatnie opakowanie z elektrolitem aż zamknięcie ulegnie samoistnemu przekłuciu. Elektrolit zacznie wypełniać komory akumulatora (na tym etapie dostrzeżesz pęcherzyki powietrza). Poczekaj aż elektrolit całkowicie napełni komory, a następnie odstaw akumulator na co najmniej 30 minut.
Usuwanie pojemnika.
Delikatnie potrząśnij pojemnikiem z elektrolitem, aby upewnić się, że jest całkowicie opróżniony. Uważnie zdejmij opakowanie po elektrolicie i pozbądź się go z zachowaniem zasad bezpieczeństwa. Wykręć lejki. Wytrzyj jakiekolwiek pozostałości elektrolitu z powierzchni akumulatora. Pamiętaj o zdjęciu zatyczki odpowietrznika!
Delikatnie potrząśnij pojemnikiem z elektrolitem, aby upewnić się, że jest całkowicie opróżniony. Uważnie zdejmij opakowanie po elektrolicie i pozbądź się go z zachowaniem zasad bezpieczeństwa. Wykręć lejki. Wytrzyj jakiekolwiek pozostałości elektrolitu z powierzchni akumulatora. Pamiętaj o zdjęciu zatyczki odpowietrznika!
Zamykanie akumulatora.
Umieść zatyczki z powrotem na komorach akumulatora (dokładnie i mocno). Doładowanie akumulatora po kilku godzinach od momentu zalania elektrolitem wydłuży jego żywotność.
Umieść zatyczki z powrotem na komorach akumulatora (dokładnie i mocno). Doładowanie akumulatora po kilku godzinach od momentu zalania elektrolitem wydłuży jego żywotność.
Pełne naładowanie zapewnia optymalne działanie akumulatora. Zalecany prąd ładowania wynosi 10% pojemności np. akumulator o pojemności 8Ah należy ładować prądem 0,8A. Należy zwrócić uwagę czy urządzenie, które wykorzystujemy zapewnia odpowiednie parametry ładowania. W przeciwnym wypadku żywotność akumulatora może zostać znacznie skrócona. Do ładowania akumulatorów motocyklowych rekomendowane są automatyczne ładowarki oraz prostowniki z mikroprocesorem posiadające opcje ładowania mniejszych akumulatorów. Ze względu na swoją niewielką pojemność akumulatory bardzo łatwo można przeładować stosując zwykły prostownik, doprowadzić to może do wysuszenia akumulatora.
Akumulator Varta YB7L-B
12V 7Ah 74A Powersports
Produkt
Niedostępny
Napięcie:12V
Pojemność:7Ah
Prąd rozruchowy:74A
Wymiary: 136mm x 76mm x 134mm
Polaryzacja:prawy + (ETN 0)
Gwarancja:12 miesięcy