• polaryzacja lewy plus

Akumulator Exide Bike ETX14-BS
12V 12Ah 200A YTX14-BS

175,00 zł
Brutto
Wysyłka: 22zł przedpłata, 25zł pobranie
Napięcie: 12V
Pojemność: 12Ah
Prąd rozruchowy: 200A
Wymiary: 150mm x 87mm x 145mm
Polaryzacja: lewy + (ETN 1)
Gwarancja: 12 miesięcy
Ilość
Niedostępny


  • Zadzwoń i zamów  tel. 609 289 100 Zadzwoń i zamów tel. 609 289 100
  • Zamówienia do godziny 12:00 wysyłamy tego samego dnia Zamówienia do godziny 12:00 wysyłamy tego samego dnia
  • Przesyłka kurierska od 22,00 zł (przedpłata)



Przesyłka kurierska od 22,00 zł (przedpłata)
  • Odbierając nowy akumulator w sklepie należy zdać stary lub uiścić opłatę depozytową wysokości 30zł. Odbierając nowy akumulator w sklepie należy zdać stary lub uiścić opłatę depozytową wysokości 30zł.

Akumulator motocyklowy Exide Bike AGM ETX14-BS - cechy:



Idealny do pojazdów sportowych i terenowych. Wzmocniony, odporny na wibracje spowodowane jazdą w trudnym terenie. Zastosowana technologia AGM znacznie wydłuża cykl życia akumulatora, umożliwia montaż nie tylko w pozycji stojącej, zapewnia moc potrzebną do rozruchu pojazdów z bogatym wyposażeniem.


akumulator ETX14-BS z elektrolitem w zestawie
W pudełku z akumulatorem znajdziesz pojemnik z elektrolitem i śrubki do klem. Ilość elektrolitu dopasowana jest do pojemności akumulatora. Szczegóły dotyczące napełniania dostępne są w zakładce "Napełnianie akumulatora".
akumulator bezobsługowy AGM ETX14-BS
ETX14-BS to akumulator bezobsługowy, dzięki wewnętrznej rekombinacji gazów nie wymaga on kontrolowania stanu elektrolitu w okresie eksploatacji. Po wstępnym zalaniu i zamknięciu akumulatora nie należy otwierać.
Pamiętaj!
- Ładowanie akumulatora w pojeździe powinno wynosić przynajmniej 13,8V, mniejsze wartości skrócą jego żywotność.
- Poziom elektrolitu nie może być niższy niż wartość minimalna zaznaczona na akumulatorze. Ewentualne ubytki należy jak najszybciej uzupełnić.
- Akumulatory motocyklowe ładujemy prądem wynoszącym 10% pojemności np. dla pojemności 6Ah odpowiedni prąd ładowania to 0,6A. Szczegóły w zakładce "Ładowanie".
Symbol
ETX14-BS, YTX14-BS
Marka
Exide
Napięcie
12V
Pojemność
12Ah
Prąd rozruchowy
200A
Długość
150mm
Szerokość
87mm
Wysokość
145mm
Odpowietrznik
Brak
Polaryzacja
lewy + (ETN 1)
Końcówki biegunowe
Y5
Technologia
AGM
Gwarancja
12 miesięcy
Waga
4,5kg
EAN
3661024033862

Akumulatory AGM (Absorbent Glass Matt) zalewamy elektrolitem dostarczonym wraz z akumulatorem. Podczas napełniania elektrolit zostanie powoli zaabsorbowany w mikroporowatą matę z włókna szklanego. Zapewnia to odporność akumulatora na wibrację i uderzenia. Akumulatory tego typu mogą pracować pod kątem bez obaw o wyciek elektrolitu.

napełnianie krok 1
Przygotowanie akumulatora.
Usuń czerwoną taśmę ochronną z akumulatora. Zdejmij wieko z opakowania z elektrolitem (nie wyrzucaj go, nie dziuraw i nie odrywaj zamknięcia).
napełnianie krok 2
Dopasowanie.
Dopasuj opakowanie z elektrolitem do otworów komór akumulatora.
napełnianie krok 3
Napełnianie akumulatora.
Dopasuj opakowanie z elektrolitem do otworów komór akumulatora. Przyciśnij delikatnie opakowanie z elektrolitem aż zamknięcie ulegnie samoistnemu przekłuciu. Elektrolit zacznie wypełniać komory akumulatora (na tym etapie dostrzeżesz pęcherzyki powietrza). Poczekaj aż elektrolit całkowicie napełni komory, a następnie odstaw akumulator na co najmniej 30 minut. W przypadku większych pojemności (16Ah i więcej) minimalny czas, po którym akumulator uzyska swoje parametry może być dłuższy.
napełnianie krok 4
Usuwanie pojemnika.
Delikatnie potrząśnij pojemnikiem z elektrolitem, aby upewnić się, że jest całkowicie opróżniony. Uważnie zdejmij opakowanie po elektrolicie i pozbądź się go z zachowaniem zasad bezpieczeństwa. Wytrzyj jakiekolwiek pozostałości elektrolitu z powierzchni akumulatora.
napełnianie krok 5
Zamykanie akumulatora.
Zamknij otwory komór akumulatora za pomocą pokrywy usuniętej z pojemnika z elektrolitem. Doładowanie akumulatora po kilku godzinach od momentu zalania elektrolitem wydłuży jego żywotność.
W okresie przestoju należy zadbać o odpowiednie przechowywanie baterii. Pozostawiony akumulator wyładowuje się wytwarzając siarczan ołowiu, powoduje to obniżenie parametrów technicznych. Aby temu zapobiec należy:
1. Naładować przechowywany akumulator.
2. Odłączyć ujemny zacisk akumulatora, jeżeli pozostawiamy go w pojeździe.
3. Przechowywać w suchym miejscu.
4. Sprawdzać co 2 miesiące stan naładowania. Jeśli napięcie spadnie poniżej 12,5V doładować odpowiednim prostownikiem lub ładowarką.
Pełne naładowanie zapewnia optymalne działanie akumulatora. Zalecany prąd ładowania wynosi 10% pojemności np. akumulator o pojemności 8Ah należy ładować prądem 0,8A. Należy zwrócić uwagę czy urządzenie, które wykorzystujemy zapewnia odpowiednie parametry ładowania. W przeciwnym wypadku żywotność akumulatora może zostać znacznie skrócona. Do ładowania akumulatorów motocyklowych rekomendowane są automatyczne ładowarki oraz prostowniki z mikroprocesorem posiadające opcje ładowania mniejszych akumulatorów. Ze względu na swoją niewielką pojemność akumulatory bardzo łatwo można przeładować stosując zwykły prostownik, doprowadzić to może do wysuszenia akumulatora.
Aprilia BMW Honda Kawasaki KTM Suzuki Piaggio Triumph Yamaha
Aprilia
PojemośćModelRok produkcji
750 Dorsoduro 09-16
750 Shiver 09-16
850 SRV850 12-13
850 Mana 850, GT 09-13
1000 SL Falco 01-03
1000 ETV Caponord 02-03
1200 Dorsoduro, Caponord 11-16
BMW
PojemośćModelRok produkcji
600 FC600, Sport 13-16
600 C650 GT, Sport 11-16
650 F650GS 08-12
700 F700GS 11-16
800 F800GT (auxiliary battery) 13-16
800 F800ST, GS, GT, R, ADV 08-16
1170 R nine T 14-16
1200 HP2 Sport / Megamoto -11
1200 R1200GS Adventure 09-16
1200 R1200GS 05-13
1200 R1200S, R 05-16
1200 K1200R, S 05-09
1200 K1300R, S 09-16
Honda
PojemośćModelRok produkcji
750 VT750C, CA, CD Shadow 98-03
1100 VT1100C, C3, T Shadow (Spirit, Aero, A. C. E. Tourer) 01-07
1100 VT1100C2 Shadow Sabre 00-07
1100 ST1100, ABS-TCS, 1100A 91-02
1300 VTX1300C, R, S, Retro 03-12
1500 GL1500 Valkyrie 97-03
Kawasaki
PojemośćModelRok produkcji
650 W650 00-02
800 VN800-A, B, C, E Vulcan, Classic, Drifter ’95-’03
1100 ZX1100-E (GPz1100) 95-97
1100 ZX1100-D Ninja ZX-11 95-01
1100 ZX1100-D Ninja ZX-11 (CN) 93-94
1100 ZRX1100 99-00
1200 ZZR1200 02-05
1200 Ninja ZX-12R 00-05
1200 ZRX1200R 01-05
1200 ZG1400 Concours, ABS 08-17
1400 1400 Ninja ZX-14, R, ABS 06-17
KTM
PojemośćModelRok produkcji
1290 1290 Super Duke, R 14-16
Suzuki
PojemośćModelRok produkcji
650 AN650 Burgman 03-17
1000 SV1000, S 03-07
1000 DL1000 V-Strom, Adventure 02-16
1000 GSX1100G 91-93
Piaggio
PojemośćModelRok produkcji
250 BV250 08-11
250 MP3 250 08-13
400 MP3 400 08-13
460 X9 09
500 BV500 08-13
500 MP3 500 / Sport ABS 08-16
Triumph
PojemośćModelRok produkcji
900 Tiger 02-06
955 Sprint RS 00-04
955 Daytona 955i, Speed Triple, Sprint ST 99-04
1050 Tiger 12-16
1050 Sprint GT 11-16
1050 Speed Triple, R 11-16
1200 Trophy 00-04
Yamaha
PojemośćModelRok produkcji
1000 YZF1000R 97-98
1000 GTS1000 93-94
1000 FZR1000 91-95
1200 FJ1200 91-93
Akumulator Yuasa YTX14-BS -...

Akumulator Yuasa YTX14-BS
12V 12Ah 200A

Dostępność: Dostępny
Napięcie:12V
Pojemność:10Ah
Prąd rozruchowy:200A
Wymiary: 150mm x 87mm x 145mm
Polaryzacja:lewy + (ETN 1)
Gwarancja:12 miesięcy
Cena 255,00 zł
Akumulator BPower GTX14...

Akumulator BPower GTX14 Supreme
12V 12Ah 210A YTX14-BS

Produkt Niedostępny
Napięcie:12V
Pojemność:12Ah
Prąd rozruchowy:210A
Wymiary: 150mm x 87mm x 145mm
Polaryzacja:lewy + (ETN 1)
Gwarancja:18 miesięcy
Cena 200,00 zł
Akumulator Unibat CBTX14-BS...

Akumulator Unibat CBTX14-BS
12V 12Ah 200A

Dostępność: Dostępny
Napięcie:12V
Pojemność:12Ah
Prąd rozruchowy:200A
Wymiary: 150mm x 87mm x 145mm
Polaryzacja:lewy + (ETN 1)
Gwarancja:12 miesięcy
Cena 169,00 zł
Akumulator Varta YTX14-BS -...

Akumulator Varta YTX14-BS
12V 12Ah 200A Powersports

Produkt Niedostępny
Napięcie:12V
Pojemność:12Ah
Prąd rozruchowy:200A
Wymiary: 152mm x 88mm x 147mm
Polaryzacja:lewy + (ETN 1)
Gwarancja:12 miesięcy
Cena 165,00 zł