- Szukaj wg parametrów
- Szukaj wg pojazdu BETA
Akumulator Exide Bike ETR4A-BS
12V 2,3Ah 35A YTR4A-BS
Pojemność: 2.3Ah
Prąd rozruchowy: 35A
Wymiary: 113mm x 48mm x 86mm
Polaryzacja: 4
-
Zadzwoń i zamów tel. 609 289 100
-
Zamówienia do godziny 11:00 wysyłamy tego samego dnia
-
Przesyłka kurierska od 35,00 zł, paczkomat od 19zł
-
Odbierając nowy akumulator w sklepie należy zdać stary lub uiścić opłatę depozytową wysokości 30zł.
Akumulator motocyklowy Exide Bike AGM ETR4A-BS - cechy:
Idealny do pojazdów sportowych i terenowych. Wzmocniony, odporny na wibracje spowodowane jazdą w trudnym terenie. Zastosowana technologia AGM znacznie wydłuża cykl życia akumulatora, umożliwia montaż nie tylko w pozycji stojącej, zapewnia moc potrzebną do rozruchu pojazdów z bogatym wyposażeniem.
Pamiętaj!
- Ładowanie akumulatora w pojeździe powinno wynosić przynajmniej 13,8V, mniejsze wartości skrócą jego żywotność.
- Poziom elektrolitu nie może być niższy niż wartość minimalna zaznaczona na akumulatorze. Ewentualne ubytki należy jak najszybciej uzupełnić.
- Akumulatory motocyklowe ładujemy prądem wynoszącym 10% pojemności np. dla pojemności 6Ah odpowiedni prąd ładowania to 0,6A. Szczegóły w zakładce "Ładowanie".
- Symbol
- ETR4A-BS, YTR4A-BS
- Marka
- Exide
- Napięcie
- 12V
- Pojemność
- 2.3Ah
- Prąd rozruchowy
- 35A
- Długość
- 113mm
- Szerokość
- 48mm
- Wysokość
- 86mm
- Odpowietrznik
- Brak
- Polaryzacja
- 4
- Końcówki biegunowe
- Y12
- Technologia
- AGM
- Gwarancja
- 12 miesięcy
- Waga
- 1,1kg
- EAN
- 3661024033718
Akumulatory AGM (Absorbent Glass Matt) zalewamy elektrolitem dostarczonym wraz z akumulatorem. Podczas napełniania elektrolit zostanie powoli zaabsorbowany w mikroporowatą matę z włókna szklanego. Zapewnia to odporność akumulatora na wibrację i uderzenia. Akumulatory tego typu mogą pracować pod kątem bez obaw o wyciek elektrolitu.
Usuń czerwoną taśmę ochronną z akumulatora. Zdejmij wieko z opakowania z elektrolitem (nie wyrzucaj go, nie dziuraw i nie odrywaj zamknięcia).
Dopasuj opakowanie z elektrolitem do otworów komór akumulatora.
Dopasuj opakowanie z elektrolitem do otworów komór akumulatora. Przyciśnij delikatnie opakowanie z elektrolitem aż zamknięcie ulegnie samoistnemu przekłuciu. Elektrolit zacznie wypełniać komory akumulatora (na tym etapie dostrzeżesz pęcherzyki powietrza). Poczekaj aż elektrolit całkowicie napełni komory, a następnie odstaw akumulator na co najmniej 30 minut. W przypadku większych pojemności (16Ah i więcej) minimalny czas, po którym akumulator uzyska swoje parametry może być dłuższy.
Delikatnie potrząśnij pojemnikiem z elektrolitem, aby upewnić się, że jest całkowicie opróżniony. Uważnie zdejmij opakowanie po elektrolicie i pozbądź się go z zachowaniem zasad bezpieczeństwa. Wytrzyj jakiekolwiek pozostałości elektrolitu z powierzchni akumulatora.
Zamknij otwory komór akumulatora za pomocą pokrywy usuniętej z pojemnika z elektrolitem. Doładowanie akumulatora po kilku godzinach od momentu zalania elektrolitem wydłuży jego żywotność.
1. Naładować przechowywany akumulator.
2. Odłączyć ujemny zacisk akumulatora, jeżeli pozostawiamy go w pojeździe.
3. Przechowywać w suchym miejscu.
4. Sprawdzać co 2 miesiące stan naładowania. Jeśli napięcie spadnie poniżej 12,5V doładować odpowiednim prostownikiem lub ładowarką.