• polaryzacja lewy plus

Akumulator Yuasa YTX7A-BS
12V 6Ah 105A

175,00 zł
Brutto
Napięcie:12V
Pojemność: 6Ah
Prąd rozruchowy: 105A
Wymiary: 150mm x 87mm x 94mm
Polaryzacja: ETN 1 (lewy +)
Gwarancja:12 miesięcy
Ilość
Dostępny

  • Zadzwoń i zamów  tel. 609 289 100 Zadzwoń i zamów tel. 609 289 100
  • Zamówienia do godziny 12:00 wysyłamy tego samego dnia Zamówienia do godziny 12:00 wysyłamy tego samego dnia
  • Przesyłka kurierska od 18,00 zł



Przesyłka kurierska od 18,00 zł
  • Odbierając nowy akumulator w sklepie należy zdać stary lub uiścić opłatę depozytową wysokości 30zł. Odbierając nowy akumulator w sklepie należy zdać stary lub uiścić opłatę depozytową wysokości 30zł.

Akumulatory motocyklowe Yuasa AGM



Wytrzymałe i mocne akumulatory charakteryzujące się wyjątkową odpornością na niekorzystne warunki drogowe. Wykorzystanie w produkcji najlepszych stopów ołowiu zapewnia długą żywotność akumulatora. Szczelność konstrukcji, możliwość montażu pod kątem, zwiększona wytrzymałość na wibracje to główne zalety technologii AGM, w której akumulator został wykonany. Idealny do pojazdów z bogatym wyposażeniem elektrycznym.


akumulator z elektrolitem
W pudełku z akumulatorem znajdziesz pojemnik z elektrolitem i śrubki do klem. Ilość elektrolitu dopasowana jest do pojemności akumulatora. Szczegóły dotyczące napełniania dostępne są w zakładce "Napełnianie akumulatora".
akumulator AGM
Akumulator bezobsługowy, dzięki wewnętrznej rekombinacji gazów nie wymaga on kontrolowania stanu elektrolitu w okresie eksploatacji. Po wstępnym zalaniu i zamknięciu akumulatora nie należy otwierać.
Pamiętaj!
- Ładowanie akumulatora w pojeździe powinno wynosić przynajmniej 13,8V, mniejsze wartości skrócą jego żywotność.
- Poziom elektrolitu nie może być niższy niż wartość minimalna zaznaczona na akumulatorze. Ewentualne ubytki należy jak najszybciej uzupełnić.
- Akumulatory motocyklowe ładujemy prądem wynoszącym 10% pojemności np. dla pojemności 6Ah odpowiedni prąd ładowania to 0,6A. Szczegóły w zakładce "Ładowanie".
Symbol
YTX7A-BS
Marka
Yuasa
Napięcie
12V
Pojemność
6Ah
Prąd rozruchowy
105A
Długość
150mm
Szerokość
87mm
Wysokość
94mm
Odpowietrznik
Brak
Polaryzacja
ETN 1 (lewy +)
Końcówki biegunowe
Y5
Technologia
AGM
Gwarancja
12 miesięcy
Waga
2,6kg
W okresie przestoju należy zadbać o odpowiednie przechowywanie baterii. Pozostawiony akumulator wyładowuje się wytwarzając siarczan ołowiu, powoduje to obniżenie parametrów technicznych. Aby temu zapobiec należy:
1. Naładować przechowywany akumulator.
2. Odłączyć ujemny zacisk akumulatora, jeżeli pozostawiamy go w pojeździe.
3. Przechowywać w suchym miejscu.
4. Sprawdzać co 2 miesiące stan naładowania. Jeśli napięcie spadnie poniżej 12,5V doładować odpowiednim prostownikiem lub ładowarką.

Akumulatory AGM (Absorbent Glass Matt) zalewamy elektrolitem dostarczonym wraz z akumulatorem. Podczas napełniania elektrolit zostanie stopniowo wchłonięty w matę z włókna szklanego. Dzięki temu wzrasta odporność akumulatora na drgania i uderzenia. Akumulatory tego typu mogą pracować pod kątem bez obaw o wyciek elektrolitu.

Elektrolit jest substancją żrącą, pamiętaj o zachowaniu zasad bezpieczeństwa. Używaj okularów i rękawic ochronnych.

krok 1
Przygotowanie akumulatora.
Umieścić akumulator na równym podłożu i zdjąć taśmę uszczelniającą.
krok 2
Przygotowanie pojemnika z kwasem.
Wyjąć pojemnik z elektrolitem z plastikowej torebki. Zdjąć listwę z korkami, która potem będzie potrzebna. Nie zdejmować ani nie przekłuwać uszczelek pojemnika
krok 3
Napełnianie akumulatora.
Umieścić opakowanie z kwasem pionowo nad akumulatorem, tak aby sześć uszczelnionych otworów znalazło się dokładnie nad sześcioma otworami wlewu w akumulatorze. Docisnąć mocno pojemnik w dół, aby przebić uszczelki. Elektrolit zacznie automatycznie wpływać do akumulatora. Uważać, aby opakowanie nie przechyliło się, gdyż może to uniemożliwić wypłynięcie kwasu.
krok 4
Sprawdzanie przepływu elektrolitu.
Upewnić się, że ze wszystkich sześciu otworów wydobywają się pęcherzyki powietrza. Jeśli tak się nie dzieje, delikatnie postukać w opakowanie z kwasem. Pozostawić pojemnik w tej pozycji aż do pełnego opróżnienia. Uwaga: pod żadnym pozorem nie wolno zdejmować pojemnika podczas przelewania elektrolitu.
krok 5
Zdejmowanie pojemnika.
Upewnić się, że cała zawartość pojemnika została przelana do akumulatora. Jeśli w pojemniku pozostają resztki kwasu, lekko postukać. Następnie ostrożnie zdjąć pojemnik z akumulatora.
krok 6
Zamykanie akumulatora.
Po zalaniu odczekać co najmniej 40 minut po czym zamknąć akumulator listwą. Wcisnąć w otwory, tak aby znajdowała się na tej samej wysokości co górna część akumulatora. Następnie docisnąć ją obiema rękami. Napełnianie akumulatora jest zakończone. Nie wolno zdejmować listwy zamykającej, a dalsze dolewanie wody lub elektrolitu jest zbędne. W przypadku większych pojemności (16Ah i więcej) minimalny czas, po którym akumulator uzyska swoje parametry może być dłuższy. Doładowanie akumulatora po kilku godzinach od momentu zalania elektrolitem wydłuży jego żywotność.
Pełne naładowanie zapewnia optymalne działanie akumulatora. Zalecany prąd ładowania wynosi 10% pojemności np. akumulator o pojemności 8Ah należy ładować prądem 0,8A. Należy zwrócić uwagę czy urządzenie, które wykorzystujemy zapewnia odpowiednie parametry ładowania. W przeciwnym wypadku żywotność akumulatora może zostać znacznie skrócona. Do ładowania akumulatorów motocyklowych rekomendowane są automatyczne ładowarki oraz prostowniki z mikroprocesorem posiadające opcje ładowania mniejszych akumulatorów. Ze względu na swoją niewielką pojemność akumulatory bardzo łatwo można przeładować stosując zwykły prostownik, doprowadzić to może do wysuszenia akumulatora.
Aprilia Daelim Honda Italjet Kawasaki Kymco Zipp
APRILIA
PojemośćModelRok produkcji
450 Enduro
450 Motard
450 MXV
450 RXV 450
450 RXV 450 CND
450 RXV 450 USA
450 SXV 450
450 RXV 450 CND
450 SXV 450 CND
550 Enduro
550 Motard
550 RXV 550
550 RXV 550 CND
550 RXV 550 USA
550 SXV 550
550 SXV 550 CND
DAELIM
PojemośćModelRok produkcji
125 NS125 97-
HONDA
PojemośćModelRok produkcji
125 XLR125R 98
200 TR200 87
200 TR200 Fat Cat 87
400 RVF400 (NC35)
400 VFR400R III (NC30) 90-91
ITALJET
PojemośćModelRok produkcji
125 Millenium
150 Millenium
KAWASAKI
PojemośćModelRok produkcji
250 EX250 Ninja 250R 08-
KYMCO
PojemośćModelRok produkcji
50 Agility 50 09-12
50 People S (4T)
50 Super 8 09-12
50 VJR 50 Fi 11-
50 Many 50 Fi 11-
100 Caro 100
100 Sonner 100
100 Top Boy 97
100 So Easy Fi
100 VJR 100 Fi
100 Many 100 Fi
100 Cherry 100 Fi 11-
100 JR 100
100 JR 100 Fi
100 Kiwi 100
100 X Mode 11-
110 VJR 11-
125 Fox Hunt 96
125 Jockey 125 99
125 People 125 00
125 People S
125 Zing 99
125 Jockey 125
125 V1 125 Fi 11-
125 VP 125
125 GP 125
125 Herself
150 Fox Hunt 96
150 People 09-12
150 Zing 99
150 Hipster 150
150 Super 8 150 09-12
ZIPP
PojemośćModelRok produkcji
Quantum RS
Vapor
Axis
Vega
Akumulator Exide Bike...

Akumulator Exide Bike ETX7A-BS
12V 6Ah 90A

Dostępność: Dostępny
Napięcie:12V
Pojemność:6Ah
Prąd rozruchowy:90A
Wymiary: 150mm x 87mm x 93mm
Polaryzacja:ETN 1 (lewy +)
Gwarancja:12 miesięcy
Cena 115,00 zł
Akumulator Varta YTX7A-BS -...

Akumulator Varta YTX7A-BS
12V 6Ah 105A Powersports

Dostępność: Dostępny
Napięcie:12V
Pojemność:6Ah
Prąd rozruchowy:105A
Wymiary: 151mm x 88mm x 94mm
Polaryzacja:ETN 0 (prawy +)
Gwarancja:12 miesięcy
Cena 119,00 zł