• polaryzacja lewy plus

Akumulator Unibat CT12B-BS
12V 11Ah 180A

139,00 zł
Brutto
Wysyłka: 22zł przedpłata, 25zł pobranie
Paczkomat: 15zł
Napięcie: 12V
Pojemność: 11Ah
Prąd rozruchowy: 180A
Wymiary: 150mm x 69mm x 130mm
Polaryzacja: lewy + (ETN 1)
Gwarancja: 12 miesięcy
Ilość
Niedostępny


  • Zadzwoń i zamów  tel. 609 289 100 Zadzwoń i zamów tel. 609 289 100
  • Zamówienia do godziny 12:00 wysyłamy tego samego dnia Zamówienia do godziny 12:00 wysyłamy tego samego dnia
  • Przesyłka kurierska od 22,00 zł (przedpłata)



Przesyłka kurierska od 22,00 zł (przedpłata)
  • Odbierając nowy akumulator w sklepie należy zdać stary lub uiścić opłatę depozytową wysokości 30zł. Odbierając nowy akumulator w sklepie należy zdać stary lub uiścić opłatę depozytową wysokości 30zł.

Unibat CT12B-BS - cechy akumulatora:



Akumulator AGM idealny do motocykli wymagających mocnego akumulatora. Sprawdzi się w jeździe po bezdrożach i w cyklu miejskim. Niska rezystancja wewnętrzna umożliwia dłuższy czas pracy akumulatora. Akumulator może pracować pod kątem 45°.


Akumulator Unibat CT12B-BS - informacje dodatkowe:



pojemnik z elektrolitem dla Unibat CT12B-BS
W pudełku z akumulatorem znajdziesz pojemnik z elektrolitem i śrubki do klem. Przygotowanie akumulatora do pracy następuje w momencie zalania elektrolitem. Ilość elektrolitu dopasowana jest do pojemności akumulatora. Szczegóły dotyczące napełniania dostępne są w zakładce napełnianie akumulatora AGM.

Unibat AGM CT12B-BS
Między płytami akumulatora umieszczono separatory z włókna szklanego, które wchłaniają elektrolit. Dzięki temu kwas nie przemieszcza się w akumulatorze podczas jazdy po nierównościach. Wzmacnia to konstrukcję, zwiększając wytrzymałość na wstrząsy i uderzenia.
akumulator bezobsługowy CT12B-BS
CT12B-BS to akumulator bezobsługowy, dzięki wewnętrznej rekombinacji gazów nie wymaga on kontrolowania stanu elektrolitu w okresie eksploatacji. Po wstępnym zalaniu i zamknięciu akumulatora nie należy otwierać.

Pamiętaj!

- Ładowanie akumulatora w pojeździe powinno wynosić przynajmniej 13,8V, mniejsze wartości skrócą jego żywotność.

- Akumulatory motocyklowe ładujemy prądem wynoszącym 10% pojemności np. dla pojemności 6Ah odpowiedni prąd ładowania to 0,6A. Szczegóły w zakładce "Ładowanie".

Symbol
CT12B-BS, YT12B-BS
Marka
Unibat
Napięcie
12V
Pojemność
11Ah
Prąd rozruchowy
180A
Długość
150mm
Szerokość
69mm
Wysokość
130mm
Odpowietrznik
Brak
Polaryzacja
lewy + (ETN 1)
Końcówki biegunowe
Y11
Technologia
AGM
Gwarancja
12 miesięcy
Waga
4,0kg
W okresie przestoju należy zadbać o odpowiednie przechowywanie baterii. Pozostawiony akumulator wyładowuje się wytwarzając siarczan ołowiu, powoduje to obniżenie parametrów technicznych. Aby temu zapobiec należy:
1. Naładować przechowywany akumulator.
2. Odłączyć ujemny zacisk akumulatora, jeżeli pozostawiamy go w pojeździe.
3. Przechowywać w suchym miejscu.
4. Sprawdzać co 2 miesiące stan naładowania. Jeśli napięcie spadnie poniżej 12,5V doładować odpowiednim prostownikiem lub ładowarką.
Pełne naładowanie zapewnia optymalne działanie akumulatora. Zalecany prąd ładowania wynosi 10% pojemności np. akumulator o pojemności 8Ah należy ładować prądem 0,8A. Należy zwrócić uwagę czy urządzenie, które wykorzystujemy zapewnia odpowiednie parametry ładowania. W przeciwnym wypadku żywotność akumulatora może zostać znacznie skrócona. Do ładowania akumulatorów motocyklowych rekomendowane są automatyczne ładowarki oraz prostowniki z mikroprocesorem posiadające opcje ładowania mniejszych akumulatorów. Ze względu na swoją niewielką pojemność akumulatory bardzo łatwo można przeładować stosując zwykły prostownik, doprowadzić to może do wysuszenia akumulatora.

Akumulatory AGM(Absorbent Glass Matt) zalewamy elektrolitem dostarczonym wraz z akumulatorem. Podczas napełniania elektrolit zostanie stopniowo wchłonięty w matę z włókna szklanego. Dzięki temu wzrasta odporność akumulatora na drgania i uderzenia. Akumulatory tego typu mogą pracować pod kątem bez obaw o wyciek elektrolitu.

Elektrolit jest substancją żrącą, pamiętaj o zachowaniu zasad bezpieczeństwa. Używaj okularów i rękawic ochronnych.

Przygotowanie akumulatora AGM

Jak napełnić akumulator AGM? Instrukcja


Przygotowanie akumulatora.
Umieść akumulator na równej powierzchni i zdejmij naklejoną taśmę uszczelniającą.
Przygotowanie pojemnika z elektrolitem
Przygotowanie pojemnika z kwasem.
Wyjmij pojemnik z elektrolitem z plastikowej torebki. Zdejmij plastikową listwę z korkami, która będzie potrzebna do zamknięcia akumulatora. Nie należy zdejmować ani nie przekłuwać uszczelek pojemnika
Akumulator AGM wlewanie elektrolitu
Napełnianie akumulatora elektrolitem.
Umieść opakowanie z kwasem pionowo nad akumulatorem, tak aby sześć uszczelnionych otworów znalazło się dokładnie nad sześcioma otworami wlewu w akumulatorze. Dociśnij mocno pojemnik w dół do akumulatora, aby przebić uszczelki. Elektrolit zacznie automatycznie wpływać do cel akumulatora. Uważaj, aby opakowanie nie przechyliło się, gdyż może to uniemożliwić wypłynięcie kwasu.
Sprawdzanie przepływu elektrolit
Sprawdzanie przepływu elektrolitu.
Upewnij się, że ze wszystkich sześciu otworów wydobywają się pęcherzyki powietrza. Jeśli tak się nie dzieje, delikatnie postukać lub nacisnąć opakowanie z kwasem. Pozostawić pojemnik w tej pozycji aż do całkowitego opróżnienia. Uwaga: pod żadnym pozorem nie wolno zdejmować ani przebijać pojemnika podczas przelewania elektrolitu.
Zdejmowanie pojemnika po napełnieniu akumulatora
Zdejmowanie pojemnika.
Upewnij się, że cały elektrolit z pojemnika został przelany do akumulatora. Jeśli w zbiorniku pozostają resztki kwasu, lekko postukaj lub naciśnij pojemnik. Następnie ostrożnie zdejmij go z akumulatora.
Zamykanie akumulatora AGM
Zamykanie akumulatora.
Po zalaniu odczekać co najmniej 40 minut po czym zamknąć akumulator plastikową listwą. Wcisnąć w otwory, tak aby listwa nie wystawała, powinna znajdować się na tej samej wysokości co wieko akumulatora. Napełnianie akumulatora AGM jest zakończone. Nie wolno zdejmować listwy zamykającej, a dalsze dolewanie wody lub elektrolitu jest zbędne. W przypadku większych pojemności (16Ah i więcej) minimalny czas, po którym akumulator uzyska swoje parametry może być dłuższy. W takim wypadku zalecamy odczekać co najmniej 60 minut przed zamknięciem listwą. Doładowanie akumulatora po kilku godzinach od momentu zalania elektrolitem wydłuży jego żywotność. Akumulator AGM ładuj urządzeniami odpowiednimi do tego typu akumulatorów. Zwykły prostownik może wysuszyć akumulator doprowadzając do uszkodzenia płyt.
Akumulator BPower GT12B...

Akumulator BPower GT12B YT12B-BS
12V 10Ah 185A Supreme

Dostępność: Dostępny
Napięcie:12V
Pojemność:10Ah
Prąd rozruchowy:185A
Wymiary: 150mm x 70mm x 130mm
Polaryzacja:lewy + (ETN 1)
Gwarancja:18 miesięcy
Cena 175,00 zł
Akumulator Exide Bike...

Akumulator Exide Bike ET12B-BS
12V 10Ah 160A

Produkt Niedostępny
Napięcie:12V
Pojemność:10Ah
Prąd rozruchowy:160A
Wymiary: 150mm x 70mm x 130mm
Polaryzacja:lewy + (ETN 1)
Gwarancja:12 miesięcy
Cena 160,00 zł
Akumulator Powerbat...

Akumulator Powerbat CT12B-BS
12V 10Ah 175A YT12B-BS

Produkt Niedostępny
Napięcie:12V
Pojemność:10Ah
Prąd rozruchowy:175A
Wymiary: 150mm x 66mm x 130mm
Polaryzacja:lewy + (ETN 1)
Gwarancja:12 miesięcy
Cena 99,00 zł
Akumulator Varta YT12B-BS -...

Akumulator Varta YT12B-BS
12V 12Ah 190A Powersports

Dostępność: Dostępny
Napięcie:12V
Pojemność:12Ah
Prąd rozruchowy:215A
Wymiary: 151mm x 71mm x 131mm
Polaryzacja:lewy + (ETN 1)
Gwarancja:12 miesięcy
Cena 200,00 zł