Akumulator Exide Bike ETX12-BS - 12V 10Ah 150A YTX12-BS
  • Akumulator Exide Bike ETX12-BS - 12V 10Ah 150A YTX12-BS
  • polaryzacja lewy plus

Akumulator Exide Bike ETX12-BS
12V 10Ah 150A YTX12-BS

195,00 zł
Brutto
Cena obowiązuje wyłącznie w sklepie internetowym
Wysyłka: 30zł przedpłata, 32zł pobranie
Paczkomat: 19zł
Napięcie: 12V
Pojemność: 10Ah
Prąd rozruchowy: 150A
Wymiary: 150mm x 87mm x 130mm
Polaryzacja: lewy + (ETN 1)
Ilość
Dostępny

  • Zadzwoń i zamów  tel. 609 289 100 Zadzwoń i zamów tel. 609 289 100
  • Zamówienia do godziny 12:00 wysyłamy tego samego dnia Zamówienia do godziny 12:00 wysyłamy tego samego dnia
  • Przesyłka kurierska od 30,00 zł (przedpłata)



Przesyłka kurierska od 30,00 zł (przedpłata)
  • Odbierając nowy akumulator w sklepie należy zdać stary lub uiścić opłatę depozytową wysokości 30zł. Odbierając nowy akumulator w sklepie należy zdać stary lub uiścić opłatę depozytową wysokości 30zł.

Akumulator motocyklowy Exide Bike AGM ETX12-BS - cechy:



Idealny do pojazdów sportowych i terenowych. Wzmocniony, odporny na wibracje spowodowane jazdą w trudnym terenie. Zastosowana technologia AGM znacznie wydłuża cykl życia akumulatora, umożliwia montaż nie tylko w pozycji stojącej, zapewnia moc potrzebną do rozruchu pojazdów z bogatym wyposażeniem.

akumulator bezobsługowy AGM ETX12-BS
ETX12-BS to akumulator bezobsługowy, dzięki wewnętrznej rekombinacji gazów nie wymaga on kontrolowania stanu elektrolitu w okresie eksploatacji. Po wstępnym zalaniu i zamknięciu akumulatora nie należy otwierać.

Pamiętaj!
- Ładowanie akumulatora w pojeździe powinno wynosić przynajmniej 13,8V, mniejsze wartości skrócą jego żywotność.
- Poziom elektrolitu nie może być niższy niż wartość minimalna zaznaczona na akumulatorze. Ewentualne ubytki należy jak najszybciej uzupełnić.
- Akumulatory motocyklowe ładujemy prądem wynoszącym 10% pojemności np. dla pojemności 6Ah odpowiedni prąd ładowania to 0,6A. Szczegóły w zakładce "Ładowanie".

Symbol
ETX12-BS, YTX12-BS
Marka
Exide
Napięcie
12V
Pojemność
10Ah
Prąd rozruchowy
150A
Długość
150mm
Szerokość
87mm
Wysokość
130mm
Odpowietrznik
Brak
Polaryzacja
lewy + (ETN 1)
Końcówki biegunowe
Y5
Technologia
AGM
Gwarancja
12 miesięcy
Waga
4,1kg
EAN
3661024033855

Akumulatory AGM (Absorbent Glass Matt) zalewamy elektrolitem dostarczonym wraz z akumulatorem. Podczas napełniania elektrolit zostanie powoli zaabsorbowany w mikroporowatą matę z włókna szklanego. Zapewnia to odporność akumulatora na wibrację i uderzenia. Akumulatory tego typu mogą pracować pod kątem bez obaw o wyciek elektrolitu.

napełnianie krok 1
Przygotowanie akumulatora.
Usuń czerwoną taśmę ochronną z akumulatora. Zdejmij wieko z opakowania z elektrolitem (nie wyrzucaj go, nie dziuraw i nie odrywaj zamknięcia).
napełnianie krok 2
Dopasowanie.
Dopasuj opakowanie z elektrolitem do otworów komór akumulatora.
napełnianie krok 3
Napełnianie akumulatora.
Dopasuj opakowanie z elektrolitem do otworów komór akumulatora. Przyciśnij delikatnie opakowanie z elektrolitem aż zamknięcie ulegnie samoistnemu przekłuciu. Elektrolit zacznie wypełniać komory akumulatora (na tym etapie dostrzeżesz pęcherzyki powietrza). Poczekaj aż elektrolit całkowicie napełni komory, a następnie odstaw akumulator na co najmniej 30 minut. W przypadku większych pojemności (16Ah i więcej) minimalny czas, po którym akumulator uzyska swoje parametry może być dłuższy.
napełnianie krok 4
Usuwanie pojemnika.
Delikatnie potrząśnij pojemnikiem z elektrolitem, aby upewnić się, że jest całkowicie opróżniony. Uważnie zdejmij opakowanie po elektrolicie i pozbądź się go z zachowaniem zasad bezpieczeństwa. Wytrzyj jakiekolwiek pozostałości elektrolitu z powierzchni akumulatora.
napełnianie krok 5
Zamykanie akumulatora.
Zamknij otwory komór akumulatora za pomocą pokrywy usuniętej z pojemnika z elektrolitem. Doładowanie akumulatora po kilku godzinach od momentu zalania elektrolitem wydłuży jego żywotność.
W okresie przestoju należy zadbać o odpowiednie przechowywanie baterii. Pozostawiony akumulator wyładowuje się wytwarzając siarczan ołowiu, powoduje to obniżenie parametrów technicznych. Aby temu zapobiec należy:
1. Naładować przechowywany akumulator.
2. Odłączyć ujemny zacisk akumulatora, jeżeli pozostawiamy go w pojeździe.
3. Przechowywać w suchym miejscu.
4. Sprawdzać co 2 miesiące stan naładowania. Jeśli napięcie spadnie poniżej 12,5V doładować odpowiednim prostownikiem lub ładowarką.
Pełne naładowanie zapewnia optymalne działanie akumulatora. Zalecany prąd ładowania wynosi 10% pojemności np. akumulator o pojemności 8Ah należy ładować prądem 0,8A. Należy zwrócić uwagę czy urządzenie, które wykorzystujemy zapewnia odpowiednie parametry ładowania. W przeciwnym wypadku żywotność akumulatora może zostać znacznie skrócona. Do ładowania akumulatorów motocyklowych rekomendowane są automatyczne ładowarki oraz prostowniki z mikroprocesorem posiadające opcje ładowania mniejszych akumulatorów. Ze względu na swoją niewielką pojemność akumulatory bardzo łatwo można przeładować stosując zwykły prostownik, doprowadzić to może do wysuszenia akumulatora.

Aprilia Honda Kawasaki Suzuki KymcoTriumphYamaha

Aprilia
PojemośćModelRok produkcji
650 Pegaso Strada, Factory, Trail 09-12
1000 Tuono 1000 R, Factory 03-11
1000 RSV 1000, Mille 00
1000 RSV 1000, Mille 01-09
1000 RSV 1000, Mille R 01-05
1000 RSV 1000 R, Factory 04-11
1000 RST Futura 01-04
1000 RST Futura 01-04
1000 RSV 1000, Mille SP 99
Honda
PojemośćModelRok produkcji
750 VFR750F 90-97
750 VF750C, C2, D Magna 94-03
800 VFR800FI Interceptor 98-01
800 PC800 Pacific Coast 89-98
1000 VTR1000F Super Hawk 97-00
1000 CB1000 94-95
1100 CBR1100XX 97-00
Kawasaki
PojemośćModelRok produkcji
600 ZZR600 02-04
600 ZX600-E, F Ninja ZX-6, 6R 93-02
650 Ninja 650R 06-11
650 KLE650 Versys 08-17
650 650 ER6n 09-12
750 ZX750-P Ninja ZX-7R 96-03
750 ZX750-J Ninja ZX-7 91-95
750 ZR750-C Zephyr 91-94
750 ZR-7, S 00-03
800 800 VN800-A, B, E Vulcan, Classic, Drifter 04-06
900 ZX900-B Ninja (ZX-9R) 94-97
900 Vulcan 900 Classic 06-16
900 ZRX1200 DAEG 09-13
Suzuki
PojemośćModelRok produkcji
650 SV650, S 03-13
650 DR650S ER, ES 94-95
650 DL650 V-Strom ABS, Adventure 04-17
750 GSXR750W 93
800 VZ800 Marauder 97-08
800 Boulevard C50, T, M50 01-14
800 VL800 Intruder Volusia
1000 TL1000S 97-01
1000 GSX-R1000 01-04
1100 GSX-R1100 W 93-98
12000 GSF1200, S Bandit 97-05
1300 GSX1300R, Z Hayabusa 08-17
1300 GSX1300BK B-King 08-11
Kymco
PojemośćModelRok produkcji
250 Xciting 250i 10-11
250 People 250 09-11
400 Xciting 400i 09
Triumph
PojemośćModelRok produkcji
600 TT600 00-03
800 Speedmaster 03-05
800 Bonneville 01-05
865 Speedmaster 03-15
865 Scrambler 11-16
865 Bonneville T100, SE, FI 11-16
865 Scrambler 05-07
865 Bonneville T100, SE 05-07
865 America 01-13
900 Thruxton 03-08
900 Scrambler, Bonneville 06-07
1050 Sprint ST 05-10
150 Speed Triple, R 05-10
Yamaha
PojemośćModelRok produkcji
600 YZF600R 95-07
750 YZF750R 94-98
850 TRX850 95-99
850 TDM850 92-93
Akumulator BPower Supreme...

Akumulator BPower Supreme GTX12
12V 10Ah 185A YTX12-BS

Dostępność: Dostępny
Napięcie:12V
Pojemność:10Ah
Prąd rozruchowy:185A
Wymiary: 150mm x 87mm x 130mm
Polaryzacja:lewy + (ETN 1)
Gwarancja:18 miesięcy
Cena 150,00 zł
Akumulator Unibat CBTX12-BS - 12V 10Ah 180A

Akumulator Unibat CBTX12-BS
12V 10Ah 180A

Dostępność: Dostępny
Napięcie:12V
Pojemność:10Ah
Prąd rozruchowy:180A
Wymiary: 150mm x 87mm x 130mm
Polaryzacja:lewy + (ETN 1)
Gwarancja:12 miesięcy
Cena 169,00 zł
Akumulator Unibat CBTX12-BS - 12V 10Ah 180A

Akumulator Unibat CBTX12-FA
12V 10Ah 180A

Dostępność: Dostępny
Napięcie:12V
Pojemność:10Ah
Prąd rozruchowy:180A
Wymiary: 150mm x 87mm x 130mm
Polaryzacja:lewy + (ETN 1)
Gwarancja:12 miesięcy
Cena 175,00 zł
Akumulator Easybat...
  • Nowy

Akumulator Easybat CBTX12-BS
12V 10Ah 180A

Dostępność: Dostępny
Napięcie:12V
Pojemność:10Ah
Prąd rozruchowy:180A
Wymiary: 150mm x 87mm x 130mm
Polaryzacja:lewy + (ETN 1)
Gwarancja:12 miesięcy
Cena 145,00 zł