• polaryzacja lewy plus

Akumulator Exide Bike ETX7A-BS
12V 6Ah 90A

115,00 zł
Brutto
Napięcie: 12V
Pojemność: 6Ah
Prąd rozruchowy: 90A
Wymiary: 150mm
x 87mm
x 93mm
Polaryzacja: ETN 1 (lewy +)
Gwarancja: 12 miesięcy
Ilość
Dostępny

  • <div class="infblok">Zadzwoń i zamów  tel. <b style="color: #e3001b;font-size:1.4em;">609 289 100</b></div>
    Zadzwoń i zamów tel. 609 289 100
  • <div class="infblok">Zamówienia do godziny <b>12:00</b> wysyłamy tego samego dnia</div>
    Zamówienia do godziny 12:00 wysyłamy tego samego dnia
  • <div class="infblok"><data-toggle="tooltip" data-placement="top" title="Przedpłata 18zł, pobranie 20zł">Przesyłka kurierska od <b>18,00 zł</b></></div>
    Przesyłka kurierska od 18,00 zł
  • Odbierając nowy akumulator w sklepie należy zdać stary lub uiścić opłatę depozytową wysokości 30zł.<div class="f8px">(Dz. U. 79 poz. 666 art. 54.p.1-5, art. 55 p.1)</div> Odbierając nowy akumulator w sklepie należy zdać stary lub uiścić opłatę depozytową wysokości 30zł.
    (Dz. U. 79 poz. 666 art. 54.p.1-5, art. 55 p.1)
Exide Bike


Akumulator Exide AGM dobrze znosi mroźne zimy i inne trudne warunki pogodowe. Akumulator jest w pełni bezobsługowy, wymaga jedynie wstępnego napełnienia elektrolitem, aby rozpocząć działanie. Wykonany został w technologii AGM i pasuje do większości zastosowań, w tym do skuterów wysokiej klasy.

Wytrzymała konstrukcja zapewnia odporność na wyciek elektrolitu i wibracje, dzięki czemu akumulator nadaje się do użytku w pojazdach sportowych i terenowych.


Akumulator AGM w zestawie elektrolit, śrubki do klem. Szczegóły dotyczące napełniania elektrolitem dostępne są w zakładce "Napełnianie akumulatora".
Akumulator bezobsługowy, nie wymaga kontrolowania stanu elektrolitu w okresie eksploatacji.

Pamiętaj!

- Ładowanie akumulatora w pojeździe powinno wynosić przynajmniej 13,8V, mniejsze wartości skrócą jego żywotność.
- Poziom elektrolitu nie może być niższy niż wartość minimalna zaznaczona na akumulatorze, ewentualne ubytki należy uzupełnić wodą destylowaną.
- Akumulator ładuj prądem wynoszącym 10% pojemności np. dla pojemności 6Ah odpowiedni prąd ładowania to 0,6A.
Symbol
ETX7A-BS, YTX7A-BS, 12N7E-B, 6MF6
Marka
Exide
Napięcie
12V
Pojemność
6Ah
Prąd rozruchowy
90A
Długość
150mm
Szerokość
87mm
Wysokość
93mm
Odpowietrznik
Brak
Polaryzacja
ETN 1 (lewy +)
Końcówki biegunowe
Y5
Technologia
AGM
Gwarancja
12 miesięcy
Waga
2,6kg
Przygotowanie akumulatora.
Usuń czerwoną taśmę ochronną z akumulatora. Zdejmij wieko z opakowania z elektrolitem (nie wyrzucaj go, nie dziuraw i nie odrywaj zamknięcia).
Dopasowanie.
Dopasuj opakowanie z elektrolitem do otworów komór akumulatora.
Napełnianie akumulatora.
Dopasuj opakowanie z elektrolitem do otworów komór akumulatora. Przyciśnij delikatnie opakowanie z elektrolitem aż zamknięcie ulegnie samoistnemu przekłuciu. Elektrolit zacznie wypełniać komory akumulatora (na tym etapie dostrzeżesz pęcherzyki powietrza). Poczekaj aż elektrolit całkowicie napełni komory, a następnie odstaw akumulator na co najmniej 30 minut.
Usuwanie pojemnika.
Delikatnie potrząśnij pojemnikiem z elektrolitem, aby upewnić się, że jest całkowicie opróżniony. Uważnie zdejmij opakowanie po elektrolicie i pozbądź się go z zachowaniem zasad bezpieczeństwa. Wytrzyj jakiekolwiek pozostałości elektrolitu z powierzchni akumulatora.
Zamykanie akumulatora.
Zamknij otwory komór akumulatora za pomocą pokrywy usuniętej z pojemnika z elektrolitem.
W okresie przestoju należy zadbać o odpowiednie przechowywanie baterii. Pozostawiony akumulator wyładowuje się wytwarzając siarczan ołowiu, który powoduje obniżenie parametrów technicznych. Aby temu zapobiec należy:
1. Naładować przechowywany akumulator.
2. Odłączyć ujemny zacisk akumulatora.
3. Przechowywać w suchym miejscu.
4. Sprawdzać co 2 miesiące stan naładowania i w razie potrzeby doładować.
Pełne naładowanie zapewnia optymalne działanie akumulatora. Zalecany prąd ładowania wynosi 10% pojemności np. akumulator o pojemności 8Ah należy ładować prądem 0,8A. Należy zwrócić uwagę czy urządzenie, które wykorzystujemy zapewnia odpowiednie parametry ładowania. W przeciwnym wypadku żywotność akumulatora może zostać znacznie skrócona. Akumulatory motocyklowe ze względu na swoją niewielką pojemność bardzo łatwo można przeładować doprowadzając do wysuszenia akumulatora.
Aprilia Daelim Honda Italjet Kawasaki Kymco Zipp
APRILIA
PojemośćModelRok produkcji
450 Enduro
450 Motard
450 MXV
450 RXV 450
450 RXV 450 CND
450 RXV 450 USA
450 SXV 450
450 RXV 450 CND
450 SXV 450 CND
550 Enduro
550 Motard
550 RXV 550
550 RXV 550 CND
550 RXV 550 USA
550 SXV 550
550 SXV 550 CND
DAELIM
PojemośćModelRok produkcji
125 NS125 97-
HONDA
PojemośćModelRok produkcji
125 XLR125R 98
200 TR200 87
200 TR200 Fat Cat 87
400 RVF400 (NC35)
400 VFR400R III (NC30) 90-91
ITALJET
PojemośćModelRok produkcji
125 Millenium
150 Millenium
KAWASAKI
PojemośćModelRok produkcji
250 EX250 Ninja 250R 08-
KYMCO
PojemośćModelRok produkcji
50 Agility 50 09-12
50 People S (4T)
50 Super 8 09-12
50 VJR 50 Fi 11-
50 Many 50 Fi 11-
100 Caro 100
100 Sonner 100
100 Top Boy 97
100 So Easy Fi
100 VJR 100 Fi
100 Many 100 Fi
100 Cherry 100 Fi 11-
100 JR 100
100 JR 100 Fi
100 Kiwi 100
100 X Mode 11-
110 VJR 11-
125 Fox Hunt 96
125 Jockey 125 99
125 People 125 00
125 People S
125 Zing 99
125 Jockey 125
125 V1 125 Fi 11-
125 VP 125
125 GP 125
125 Herself
150 Fox Hunt 96
150 People 09-12
150 Zing 99
150 Hipster 150
150 Super 8 150 09-12
ZIPP
PojemośćModelRok produkcji
Quantum RS
Vapor
Axis
Vega